Jump to content

trainen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
waarom kan ik geen spieren meer trainen??

Ik denk dat je een soort van glitch hebt, die glitch zorgt ervoor dat je op één of andere manier niet meer kan trainen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad. Het is wel te verhelpen, ik meen dat je ongeveer 10 keer achter elkaar moet saven. Ik zou zeggen, probeer dat eens. Wellicht dat het daarna wel gaat lukken, ik zoek overigens nog even andere oplossingen voor je op.

Mocht het saven niet werken probeer dan dit: Ga nieuw kleding te kopen, alles moet nieuw, horloge, tattoo, kapsel etc.Nog weer een andere manier; save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de manieren die ik voor zover weet. Ik hoop dat ze werken!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je dat er op je scherm 'You reached your limit for today, come back tomorrow!'. Dat wil letterlijk zeggen 'Je hebt je limiet voor vandaag bereikt, kom eens terug morgen!' Dus je zal nog een dagje moeten wachten om weer verder te trainen. Je kan ook eens naar een safehouse lopen om te saven, dan kun je ook weer trainen.

Het kan ook zijn dat je een bug aan je been hebt, kun je al een aantal dagen (ingame) niet meer trainen? Save 10x, eet iets, save nog eens en probeer het dan nog eens. Nieuwe accesoires aantrekken kan ook helpen. Ook helpt het om in een leeg savegame te saven, heb je er geen verwijder er dan eentje. Het wil soms ook niet lukken, dan kun je afwachten en misschien heb je geluk dat je wel weer kunt trainen. Maar hopelijk is het niet de bug dat het is, maar gewoon de eerste oorzaak. :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
effe iets vrage hoor

1.hoe moet ik trainen bij de gym

Natuurlijk kan je iets vragen. Naar de missie 'Drive-Thru' krijg je de toegang tot de sportschool, deze wordt op de radar aangeduid met een minihalter. Je kunt er trainen door via de gele marker naar binnen te gaan. Als je éénmaal binnen bent kun je uit verscheidene dingen kiezen. Het is aan jou om te kiezen wat je wil. Als je iets wilt gebruiken ga je ernaast staan, en dan druk je op de [RETURN] toets, welke toets dit voor jou is weet ik niet aangezien dit weer verschilt per gebruiker. Vervolgens kun je het gewicht kiezen, begin altijd laag omdat je nog niet voldoende spieren hebt. Er zal dan een scherm verschijnen waarop de aanwijzingen staan met info over het gebruik van het apparaat.

Geplaatst:
lukt niet kan nog steeds niet trainen

Je hebt dus alles al geprobeerd? Tja, dan zal de oplossing alleen maar moeilijker worden. Op een ander GTAForum staat een hele lijst met allerlei glitches, deze van de gym staat er ook tussen. Volgens mij staan er nog meerdere oplossingen tussen dus een kijkje nemen is zeker de moeite waard. Klik hier om naar de lijst te gaan, je moet wel een stukje naar beneden scrollen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...