Arthis Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 iedereen heeft het altijd als het gaat over een vindplaats over een hemel. bijvoorbeeld ''hemel p'' kan iemand mij uitleggen wat die hemels nou precies betekenen alvast thanks!! Reageren
joppie Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 iedereen heeft het altijd als het gaat over een vindplaats over een hemel. bijvoorbeeld ''hemel p'' kan iemand mij uitleggen wat die hemels nou precies betekenen alvast thanks!! kijk even op de site: http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Int..._San_Andreas%29 voortaan eerst even de zoek functie gebruiken doei Reageren
Bling Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Dit wordt ook wel het "Hidden Interior Universe" genoemd. Dit is de wereld waar je je bevindt als je in een interior bent die geladen moet worden (een savehouse bijvoorbeeld). Dit wordt het Hidden Interior Universe genoemd, aangezien deze wereld niet toebehoort tot de normale speelwereld, maar in feite een grote lege ruimte is waarin de interiors zich bevinden. Het Hidden Interior Universe wordt dan weer onderverdeeld in meerder 'Hemels', waarin elk een aantal interiors verborgen/opgeslagen zijn. Dit klinkt misschien wat onduidelijk. Daarom raad ik je aan om >> hier << eens een kijkje te nemen, waar het allemaal heel nauwkeurig staat uitgelegd. Reageren
Arthis Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 iedereen heeft het altijd als het gaat over een vindplaats over een hemel. bijvoorbeeld ''hemel p'' kan iemand mij uitleggen wat die hemels nou precies betekenen alvast thanks!! kijk even op de site: http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Int..._San_Andreas%29 voortaan eerst even de zoek functie gebruiken doei ik heb bij de zoekfunctie: hemels ingetypt, niks gevonden iedereen heeft het altijd als het gaat over een vindplaats over een hemel. bijvoorbeeld ''hemel p'' kan iemand mij uitleggen wat die hemels nou precies betekenen alvast thanks!! kijk even op de site: http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Int..._San_Andreas%29 voortaan eerst even de zoek functie gebruiken doei Dit wordt ook wel het "Hidden Interior Universe" genoemd. Dit is de wereld waar je je bevindt als je in een interior bent die geladen moet worden (een savehouse bijvoorbeeld). Dit wordt het Hidden Interior Universe genoemd, aangezien deze wereld niet toebehoort tot de normale speelwereld, maar in feite een grote lege ruimte is waarin de interiors zich bevinden. Het Hidden Interior Universe wordt dan weer onderverdeeld in meerder 'Hemels', waarin elk een aantal interiors verborgen/opgeslagen zijn. Dit klinkt misschien wat onduidelijk. Daarom raad ik je aan om >> hier << eens een kijkje te nemen, waar het allemaal heel nauwkeurig staat uitgelegd. oke bedankt allebij >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.