Jump to content

kan pictogram niet van bureaublad verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik heb een pictogram op m'n bureablad staan

maar als ik hem wil verwijderen staat er het is door iemand of door een programma in gebruik.

maar het is helemaal niet in gebruik

hoe kan ik hem dan verwijderen ?

Geplaatst:

Druk eens op ALT + CTRL + DEL en daarna ga je naar het tabblad procesen. Nu zie je alle procesen die in omgang zijn. Kijk eens of jou desbetreffend programma erbijzit en beindig hem. :)

Geplaatst:

Welke windows versie heb je? Windows 98(SE)? Ik heb 2 PC's waarvan een met windows 98 waarop ik dit soms ook heb. Ik start dan de PC opnieuw op en verwijder het bestandje zodra hij opgestart is.

Ik hoop dat het lukt! ^_^

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

heb Windows XP Professional SP2

nog een probleempje ik heb een spel verwijdert van m'n pc

maar dan blijft hij bij software staan

hoe kan dit ?

Geplaatst:
Zoals Flitskikker in de eerste reactie op je vraag ook al vroeg: Om welk pictogram gaat het precies...?

hoe kan dit ?

Dan heb je het spel waarschijnlijk niet op de juiste manier verwijderd. Ga naar Start >> Configuratiescherm >> Software en selecteer daar het spel dat je wilt verwijderen. Klik vervolgens op Verwijderen en volg de instructies op het scherm. Als het goed is wordt het spel nu daadwerkelijk verwijderd en zal hij ook verdwijnen bij de lijst Software.
Geplaatst:
Zoals Flitskikker in de eerste reactie op je vraag ook al vroeg: Om welk pictogram gaat het precies...?

hoe kan dit ?

Dan heb je het spel waarschijnlijk niet op de juiste manier verwijderd. Ga naar Start >> Configuratiescherm >> Software en selecteer daar het spel dat je wilt verwijderen. Klik vervolgens op Verwijderen en volg de instructies op het scherm. Als het goed is wordt het spel nu daadwerkelijk verwijderd en zal hij ook verdwijnen bij de lijst Software.

ik heb het via software gedaan,

het gaat om medal of honor allied assault

hij is wel kleiner geworden (bij software staat nu dat hij 0.87MB is)

P.S.

en dat van het pictogram probleem is verholpen (hij wou ineens wel weg, toen ik windows opstarte)

Geplaatst:

Je hebt bij MOH AA waarschijnlijk 'keep saved games' aangevinkt. Als je dit had uitgevinkt was hij helemaal weg.

Geplaatst:

Probeer het eerst eens op de manier NandroDavids, maar kijk daarna ook eens in je c-schijf of daar nog een map van je spel staat.

Geplaatst:

dat heb ik al gebprobeert wat Nandro zei

dat zei ik al een paar posts geleden

ik heb ook al alles ervan uit m'n windows register verwijdert

dan wil hij nog steeds niet weg

iemand nog ideeén ?

Geplaatst:

misschien kan je ook op start. en dan op search drukken en dan via dat programmaatje verweideren.

als dat ook al niet lukt wens ik je veel succes :dans:

Geplaatst:
misschien kan je ook op start. en dan op search drukken en dan via dat programmaatje verweideren.

als dat ook al niet lukt wens ik je veel succes :dans:

als ik bij zoeken doe

daar kan hij niks vinden (alles is al verwijdert)

alleen hij blijft bij software staan (met een grootte van 1.01MB)

iemand nog ideeén ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...