Jump to content

kan pictogram niet van bureaublad verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja: lekker doorgaan met computeren en je niets meer aantrekken van dat bestandje. Bestanden wis je op 3 manieren: via de meegeleverde Unwise.exe of Uninstall.exe, via software verwijderen/toevoegen in Windows of gewoon botweg door het verwijderen van het bestand via de delete knop (maar da's niet zo handig want daarmee verwijder je helaas de bestanden niet in de systeemfiles van Windows). Dat laatste heb jij nu gedaan, maar Windows heeft de eerste 2 mogelijkheden even gemist en laat het bestand nog steeds zien. Opnieuw verwijderen kan niet (want feitelijk is het al weg) dus je komt niet meer van die regel in software af. Je zou het programma in kwestie even opnieuw kunnen installeren en daarna op de juiste manier kunnen weghalen óf Windows opnieuw kunnen installeren als je er echt af wilt. Maar het programma doet verder niets meer begrijp ik en neemt 1 MB aan ruimte in. Zou het lekker zo laten als ik jou was...... :clown:

Geplaatst:
Ja: lekker doorgaan met computeren en je niets meer aantrekken van dat bestandje. Bestanden wis je op 3 manieren: via de meegeleverde Unwise.exe of Uninstall.exe, via software verwijderen/toevoegen in Windows of gewoon botweg door het verwijderen van het bestand via de delete knop (maar da's niet zo handig want daarmee verwijder je helaas de bestanden niet in de systeemfiles van Windows). Dat laatste heb jij nu gedaan, maar Windows heeft de eerste 2 mogelijkheden even gemist en laat het bestand nog steeds zien. Opnieuw verwijderen kan niet (want feitelijk is het al weg) dus je komt niet meer van die regel in software af. Je zou het programma in kwestie even opnieuw kunnen installeren en daarna op de juiste manier kunnen weghalen óf Windows opnieuw kunnen installeren als je er echt af wilt. Maar het programma doet verder niets meer begrijp ik en neemt 1 MB aan ruimte in. Zou het lekker zo laten als ik jou was...... :clown:

oke bedankt

klopt ik had het bestandje pe rongeluk gedeleted i.p.v. via software toevoegen en verwijderen

ik installeer het spel gewoon opnieuwe en daarna verwijder ik het op de goeie manier

-------------------------------------

ik heb nu geen hulp meer nodig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...