Jump to content

taxi driver

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een Sa game op de xbox en ik doe dat zonder codes aleen als ik taxi missie wil doen dan kan ik geen fares vinden ik heb dat in elke stad gebrobeerd maar nergens lukt het

Geplaatst:
ik heb een Sa game op de xbox en ik doe dat zonder codes aleen als ik taxi missie wil doen dan kan ik geen fares vinden ik heb dat in elke stad gebrobeerd maar nergens lukt het

Dit is heel gek, in een stad is het altijd wel druk bevolkt en daar moeten toch altijd wel fares zijn. Geef je het niet te snel op? Fares herken je aan een blauwe pijl boven hun hoofd, daarnaast worden ze ook aangeduid op de radar. Ik ben trouwens ook nog geen bug/glitch hierover tegen gekomen. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik ze amper kon vinden, maar ze moeten er toch echt zijn. Anders heb je vrees ik met een nare bug o.i.d. te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heb je met een bug te maken. Want ik heb dit ook gehad. Ik ging bijvoorbeeld in San Fiërro taxi driver beginnen en toen kreeg ik ook geen fares :-(. Zelfs niet als ik naar een stuk rij waar veel mensen lopen. Ik heb gta SA op pc. Maar volgens mij is het gewoon een bug :cya:.

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Mischien kan ik je helpen. :) Ik heb ook GTA San Andreas op de Xbox. Mij lukte het ook niet nu wel. :sigaar: Je moet het rechter joystikkie indrukken. Dan start de taxi missies en kun je mensen gaan ophalen. Hopen dat jij hetzelfde probleem hebt wat ik eerst had. Succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...