joppie Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hey, Als ik in een politie auto zit met snelle sirene aan dan rij ik rechtdoor en kan ik wel rechts maar niet naar links. Het is heel irritant want dan moet ik de toets voor de snelle sirene (toeter) loslaten en dan naar links sturen. Weet iemand hier iets op? Alvast bedankt. Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hey,Als ik in een politie auto zit met snelle sirene aan dan rij ik rechtdoor en kan ik wel rechts maar niet naar links. Het is heel irritant want dan moet ik de toets voor de snelle sirene (toeter) loslaten en dan naar links sturen. Weet iemand hier iets op? Alvast bedankt. Ligt dit aan de besturing van GTA San Andreas? Dat jij je instellingen dus zodanig hebt veranderd dat het niet meer mogelijk is om te sturen naar links, in dat geval kan je proberen weer gebruik te maken van de standaard instellingen. Verwijder daarvoor het bestand gta_sa.set wat je vindt in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Indien het niet aan een aangepaste besturing ligt kan je proberen GTA San Andreas te herinstalleren, mischien is er een bug opgetreden tijdens het installeren ervan of heb je gebruikt gemaakt van mods die niet correct werken. Ik wil je er veel succes bij wensen! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hey,Als ik in een politie auto zit met snelle sirene aan dan rij ik rechtdoor en kan ik wel rechts maar niet naar links. Het is heel irritant want dan moet ik de toets voor de snelle sirene (toeter) loslaten en dan naar links sturen. Weet iemand hier iets op? Alvast bedankt. Het zou me dan niks verbazen als jij een draadloos toetsenbord hebt. Hier kun je namelijk maar een beperkt aantal toetsen tegelijk indrukken, wat natuurlijk uiterst irritant is. Wellicht dat je de twee sirenes met elkaar kan omwisselen maar dan zul je er wel het één en ander van moeten afweten. Bezoek daarom eens het modding gedeelte van ons forum. Overigens had ik ook een draadloos toetsenbord, deze heb ik inmiddels vervangen door één met draad. Werkt perfect, dus dat zou jij eventueel ook kunnen doen. Mocht je er al één met draad hebben dan ligt het probleem ergens anders, maar waar zou ik dan eerlijk gezegd niet weten. Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik dacht dat WIndows maar een bepaald aantal specifieke toetsen per keer aankon? Bij gebeurt dit bij alle spellen, ongeacht ik een drasadloze heb of een normale. En als ik nóg meer toetsen indruk komt dat mooie biepgeluid van de kast Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ja een bepaald toetsen dan gaat hij piepen Het gebeurd bij mij soms met Gta ja Maar een Toetsenboord die nieet draadloos is en een niet draadloze muis is meestal wel een stuk beter ( Als je goede kwaliteit hebt ) Reageren
Bling Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Naar mijn weten heeft dit niks met een draadloos of normaal toetsenbord te maken. Het ligt aan de aansluiting van het toetsenbord; een toetsenbord met USB aansluiting kan zoveel toetsen tegelijk gebruiken als je wil. Een toetsenbord met een andere aansluiting daarentegen kan maar een beperkt aantal toetsen tegelijk aan, wat dus waarschijnlijk bij de topicstarter ook het geval is. Reageren
EXIT Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 als je de claxon (toeter) op een andere toets zet (bv. P) of zo en dan eens proberen. als het dan wel gaat is je probleem opgelost Reageren
joppie Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Naar mijn weten heeft dit niks met een draadloos of normaal toetsenbord te maken. Het ligt aan de aansluiting van het toetsenbord; een toetsenbord met USB aansluiting kan zoveel toetsen tegelijk gebruiken als je wil. Een toetsenbord met een andere aansluiting daarentegen kan maar een beperkt aantal toetsen tegelijk aan, wat dus waarschijnlijk bij de topicstarter ook het geval is. Nop heb gewoon usb aansluiting. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb dit probleem ook gehad met een draadloos board. Ik heb wat gekloot met confugiratiescherm. Ik heb bij "Toetsenbord" hetvolgende ingesteld: Nu kan ik wel meerdere toetsen tegelijk indrukken omdat ze niet zo herhaaldelijk snel achter elkaar geactiveerd worden. Ik hoop dat dit helpt, bij mij was dit anders wel het geval. Zo niet, zou ik eens langs de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Meestal weten zij er dan wel raad mee. Succes verder, Pennywise Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.