Jump to content

Hoog gebouw.

Erjee

Recommended Posts

Waar in Vice city stories is dat hele hoog gebouw , waarbij je met een sanchez of andere 2-wieler in kan ?

Er zit boven op dat gebouw ook een helicopter platform maar ik kan hem nergens vinden.

(Er zijn 2 gebouwen ook nog aan lagere in Downtown maar die zoek ik niet.)

bedankt :tu:

Erjee.

Delen op andere websites

In het eerste gebouw zit Red Balloon 48, deze Red Balloon bevindt zich in het gat van het gebouw. Helaas is het gebouw niet per deur te betreden, je zult dus via een helikopter naar boven in het gat moeten vliegen. De rode stip op de plattegrond hieronder geeft dit gebouw aan.

Het tweede gebouw wat je zoekt is volgens mij het VCN-gebouw, via een deur kan je op het dak terecht komen. De blauwe stip op de plattegrond hieronder geeft dit gebouw aan. De deur is te vinden aan de kant van de weg.

nlgtadf3.png

Veel plezier met het bezichtigen van deze twee gebouwen! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

ik kan de deur van de blauwe stip niet vinden

Is gewoon te vinden bij de blauwe stip. Zie het onderstaande kaartje. Het is een openstaande deur met een blauwe enex (marker) ervoor. Kan niet missen.

nlgtadf3.png

Hier een afbeelding van de ingang:

screen1mm3.png

Veel succes verder! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Dank jullie wel voor de reacties ik heb het gevonden _O_ .

Ben nu eindelijk in de gebouwen.

Erjee 0_0

(Nog iets grappigs. Met multiplayer kan je saltos vanaf een rotspunt (of gebouw) naar beneden

maken dit is echt grappig dit hadi k toevallig ontdekt :puh:.)

Edit : Er is trouwens nog een hoog gebouw waar je d.m.v een marker in kan. Alleen die is wel

veel lager.

Bewerkt: door Erjee
Delen op andere websites

Jammer dat die helies niet hoog kunnen. :duh:

>>> Door SummerBase: Heeft dit enige toevoeging tot dit topic? Volgens mij niet. Je kunt beter praten over dit soort dingen in een daarvoor bestemd topic, want het gaat hier om gebouwen en niet om helikopters. Gelieve niet offtopic te reageren dus. :)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...