Erjee Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Waar in Vice city stories is dat hele hoog gebouw , waarbij je met een sanchez of andere 2-wieler in kan ? Er zit boven op dat gebouw ook een helicopter platform maar ik kan hem nergens vinden. (Er zijn 2 gebouwen ook nog aan lagere in Downtown maar die zoek ik niet.) bedankt Erjee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 volgens mij is er geen gebouw waar je in kan in VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erjee Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 volgens mij is er geen gebouw waar je in kan in VCS Is er wel ben er al in geweest er zijn er zelfs 2 net zoals je bij San Andreas. Daar kon je ook zon hoog gebouw in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 jawel, in VC vind je daar je een RL paasei kijk maar op wikigta als je dat gebouw zoekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) In het eerste gebouw zit Red Balloon 48, deze Red Balloon bevindt zich in het gat van het gebouw. Helaas is het gebouw niet per deur te betreden, je zult dus via een helikopter naar boven in het gat moeten vliegen. De rode stip op de plattegrond hieronder geeft dit gebouw aan. Het tweede gebouw wat je zoekt is volgens mij het VCN-gebouw, via een deur kan je op het dak terecht komen. De blauwe stip op de plattegrond hieronder geeft dit gebouw aan. De deur is te vinden aan de kant van de weg. Veel plezier met het bezichtigen van deze twee gebouwen! Bewerkt: 1 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 ik kan de deur van de blauwe stip niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) ik kan de deur van de blauwe stip niet vinden Is gewoon te vinden bij de blauwe stip. Zie het onderstaande kaartje. Het is een openstaande deur met een blauwe enex (marker) ervoor. Kan niet missen. Hier een afbeelding van de ingang: Veel succes verder! Bewerkt: 26 februari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) kan je misschien een screenshot maken? EDIT: laat maar gevonden Bewerkt: 26 februari 2007 door aznstryker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erjee Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Dank jullie wel voor de reacties ik heb het gevonden . Ben nu eindelijk in de gebouwen. Erjee (Nog iets grappigs. Met multiplayer kan je saltos vanaf een rotspunt (of gebouw) naar beneden maken dit is echt grappig dit hadi k toevallig ontdekt .) Edit : Er is trouwens nog een hoog gebouw waar je d.m.v een marker in kan. Alleen die is wel veel lager. Bewerkt: 26 februari 2007 door Erjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 Jammer dat die helies niet hoog kunnen. >>> Door SummerBase: Heeft dit enige toevoeging tot dit topic? Volgens mij niet. Je kunt beter praten over dit soort dingen in een daarvoor bestemd topic, want het gaat hier om gebouwen en niet om helikopters. Gelieve niet offtopic te reageren dus. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.