Jump to content

Hoe Kun je informatie niet zien

Recommended Posts

Geplaatst:

Je weet tog die dingen met Leven armor geld en wapens dat stukje dat rechtsboven altijd staat

Ik wil met de insert knop een mooiie foto maken maar dan wil ik graag die info weg.

Kan dat ?'of aleen in SA MP ?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is eigenlijk vrij simpel, druk maar eens op escape, dan bij opties (options) kan je precies instellen wat je uit wil zetten (hud) overigens kan je net zo simpel een foto met je camera maken (slaapkamer 1e savehouse) dan zijn al die dingen ook weg.

@NandroDavids: ik zag je niet typen sorry...

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
Je weet tog die dingen met Leven armor geld en wapens dat stukje dat rechtsboven altijd staat

Ik wil met de insert knop een mooiie foto maken maar dan wil ik graag die info weg.

Kan dat ?'of aleen in SA MP ?

Dat kan wel hoor, alhoewel het handigste natuurlijk is om gewoon een foto te maken met de camera ingame. Maar mocht je een screenshot willen maken bijvoorbeeld tijdens het rijden is het ook mogelijk om dit zonder de zogenoemde Hud Mode te doen. Ga naar de Options van het spel en daar kun je de Hud Mode op off zetten. Zo is je geld, wapen, levensbalkje en aanverwante zaken niet meer zichtbaar. Mocht je ook de radar uit willen hebben, dan kun je dit ook doen bij Options.

Veel succes ermee!

Edit @ DX11 hierboven >> Ik jou ook niet hoor, zal wel tegelijkertijd zijn geweest. Maar maakt niet uit, nu is het antwoord in ieder geval duidelijk voor de topicstarter :D

Geplaatst:

mischien is het iets anders maar ik vond dit topic wel een mooi plaatsje voor deze post :puh:

ik heb altijd als ik een screenshot maak dan krijg ik een raar ding

in mijn scherm weet iemand heir iets op?

Geplaatst:
mischien is het iets anders maar ik vond dit topic wel een mooi plaatsje voor deze post :puh:

ik heb altijd als ik een screenshot maak dan krijg ik een raar ding

in mijn scherm weet iemand heir iets op?

Ik kan me niet zo één, twee, drie een beeld vormen bij je probleem. Probeer eens antwoord te geven op de volgende vragen:

• Heb je dit bij elk spel?
  • Heb je dit probleem al lang?
  • Met welk progamma maak je een screenshot?
  • Krijg je dit probleem alleen bij het maken van een screenshot?

Wellicht kun je tot slot nog even een screenshot maken, zodat wij ook precies kunnen zien wat nu het probleem is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...