joppie Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hey. Kun je aan een mod iets veranderen waardoor je het voor een andere auto zou kunnen doen? Voorbeeld: je hebt een mod, die de zr350 vervangt, kun je dan iets veranderen zodat hij dan een ander voeruig kan vervangen, bijvoorbeeld de willard ofzo.... En wat zou je er dan voor moeten doen. Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Oké, even kijken of ik het goed begrijp. Ik download een auto die volgens de read-me de Greenwood vervangt, maar ik wil dat hij de Stretch vervangt? Zo ja, dit is mogelijk bij de San Andreas Mod Installer. Daar kun je namelijk zelf uitzoeken welke auto je gaat vervangen met je nieuwe. Ik heb er even een screen van gemaakt zodat wij elkaar goed begrijpen: Zoals je ziet kan je zelf bepalen welk voertuig je vervangt, ongeacht wat de read-me zegt. Ik hoop dat je dit bedoeld. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 of meer betrouwbaarder: handmatig de *auto*.dff en *auto*.txd hernoemen naar de ander *ander-autonaam*.dff en *ander-autonaam*.txd *ander-autonaam* moet het een autonaam en zo juiste naam mogelijk wat in de gta3.img vb greenwoo !!! en niet greenwood dus beetje opletten voor de juiste namen in te geven en voor de data bestanden oa vehicles.IDE, handling.CFG ik doe altijd alleen de vehicles.IDE want het zorgt oa voor de wielgrootte als jij de originiele handling goed vindt laat het dan (als jij slechte handling vindt zou ik niet erop riskeren want bij me gaat na handling.cfg vaak fout) Reageren
joppie Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Oké, even kijken of ik het goed begrijp. Ik download een auto die volgens de read-me de Greenwood vervangt, maar ik wil dat hij de Stretch vervangt? Zo ja, dit is mogelijk bij de San Andreas Mod Installer. Daar kun je namelijk zelf uitzoeken welke auto je gaat vervangen met je nieuwe. Ik heb er even een screen van gemaakt zodat wij elkaar goed begrijpen:Zoals je ziet kan je zelf bepalen welk voertuig je vervangt, ongeacht wat de read-me zegt. Ik hoop dat je dit bedoeld. Idd Mathijs dat bedoelde ik thx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.