Xyron Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Heya guys! ik heb een wallpaper gemaakt haha het is ook mijn eerste wallpaper Judges! Rate my wallpaper plss Xyron Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 hah wel nice voor je eerste alleen de volgende x nog iets meer van mij overtrekken;) Reageren
Maxis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) hij is zeker niet slecht voor de eerste keer, maar vergeet niet je Naam er onder te zetten Nice Work Rate: 8.2 Bewerkt: 27 februari 2007 door Maxis Reageren
.Djanick Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 mooi mooi, volgens mij heb ik die render zelf ook een keer gebruikt Render:je render is goed in de wallpaper gezet, ziet er ook niet echt uit of die niet bij de BG hoort dus dat is mooi BG: lekker drukke BG, ikzelf zou die dingen achter je render niet gedaan hebben maar ieder zijn eigen smaak toch die pijlen zijn mooi, vind het nice bedacht want ik zou er niet op zijn gekomen eindcijfer:7,8 Reageren
Xyron Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 haha pietjuh! welcome back haha pietjuh ik heb jou brush packet gebruikt .. maar ik moet zeggen pietjuh was zeg maar een voorbeeld Thx voor de rates all Xyron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.