Jump to content

oke glitch met bewijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Denk je dat we hier wat aan hebben. :) Niet dus. :Nog steeds te weinig bewijs. Zulke dingen die staan gewoon niet in de San Andreas mappen. :7 Ook al heb je een screen. Met cheaten kan alles zo'n beetje. Niets leuks aan. Zoek een leuke fout of foutje op zonder cheats. ;) Dan hebben wij er meer plezier van.

Geplaatst:
DIT IS ZONDER CHEATS GEDAAn

ja dit is gewoon een gebouw, dit kan iedereen fotograferen, wat is het probleem? ik ben daar ookal weleens geweest hoor...

Geplaatst:

Net in het vorige topic zei je nog dat je het met cheats had gedaan. Hele verhalen erover zelfs. :engel: Ook al is het zonder cheats er is nog steeds te weinig bewijs. De foto is ook erg onduidelijk. Probeer iets leukers op te zoeken. Dat met die Camera in die spiegel dat vond ik een leuk weetje wat ik ook nog eens uit gaat proberen. Hier verziek je je spel mee. ;)

Geplaatst:
Net in het vorige topic zei je nog dat je het met cheats had gedaan. Hele verhalen erover zelfs. :engel: Ook al is het zonder cheats er is nog steeds te weinig bewijs. De foto is ook erg onduidelijk. Probeer iets leukers op te zoeken. Dat met die Camera in die spiegel dat vond ik een leuk weetje wat ik ook nog eens uit gaat proberen. Hier verziek je je spel mee. ;)

wat bedoel je, dit is gewoon een normaal gebouw in san fierro ;)

Geplaatst:

Dat is geen glitch, maar een easter egg, een die al lang bekend was. Rockstar heeft in eerdere GTA's al vaker hun logo in objecten verstopt, zoals de sterren, zwembaden en andere dingen.

Geplaatst: (bewerkt)

wat is er zo bijzonder aan dat kunstwerk?

SUPER ENGE GLITCH IS DIT

(cover van SA)

wat is er eng aan? Zelfs mr. Bean is nog enger.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

ban hem, het is meer spammer dan leugenaar,

* die gebouw in SF? wat is er zooo bijzonder aan?

* R* in de lucht? hallo? nog nooit GTA gespeeld en WIKIGTA gekend?

* GTA SA cover is eng? hallo? eng? film "Eight legged freaks" das pas pwnage eng

Geplaatst:
DEZE GLITCH BEN IK NET TEGENGEKOMEN

gallery16mod.jpg

Die is vet!!!!! :clown::clown::clown:

En wat betreft die uitermate kleine screen van de TS, dat is gewoon een gebouw in San Fierro (of toch LS?) en in dat gebouw staat zo'n ding. Niks bijzonders aan. Je gaat toch ook geen topic starten als jij in parijs de eifeltoren ziet? En er ook nog bij zeggen dat je geen cheats hebt gebruikt? :bonk:

Geplaatst:
ban hem, het is meer spammer dan leugenaar,

* die gebouw in SF? wat is er zooo bijzonder aan?

* R* in de lucht? hallo? nog nooit GTA gespeeld en WIKIGTA gekend?

* GTA SA cover is eng? hallo? eng? film "Eight legged freaks" das pas pwnage eng

DE VRAAG IS

heb jij welles gta gespeeld

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...