Jump to content

Wow! Check dit filmpje!


TranceJunkie

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Gta Master

    5

  • Froster

    5

  • Sasuke

    4

  • Lennert

    4

San fiero lijkt wel op zo.n licht waar je met foto op moet knallen maar ja is neit in de stad dus ziet er fake uit en anders is het een ster die ze te laag hebbeningesteld :puh: of ene plane

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat een beetje stom word mensen die wat verzinnen en er ene topic over maken en dan andere mensen 5 dagen laten zoeken terwijl het er niet is <_<

Topics die niet goed bewezen zijn zouden eigenlijk gesloten moeten worden want het is eigenlijk dan alleen spammen of post boosting

Link to comment
Delen op andere websites

Heej sorry hoor maar de enige die nou aan het spammen is ben jij hoor. Bewijs jij nou maar is dat het nep is oke misschien is het wel nep maar zo af kraken hoef ook weer niet. Oke ik ben ook geen moderator of ander belangrijk persoon maar ik denk toch wel dat hier wat van gezegt mag worden

Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon een vliegtuig. Deze zie je van de grond zo. Rockstar heeft het gewoon geprogrammeerd als knipper lampje met lijn erachter. Als je dus zo hoog vliegt zie je dus gewoon hetzelfde maar dan 10 keer zo groot.

sorry joriz maar dat klopt niet,... deze lichten zie je wel op meerdere plekken bv ook boven een laag bruggetje ong. 3 meter boven een auto weg. ik denk dat dit een soort lamp moet voorstellen ofzo,.. valt niet onder easter eggs.

Link to comment
Delen op andere websites

check dit filmpje mensen, awesome!

Ufo??

Later!

:o huh? ja het lijkt meer op een soort licht ding, dacht eerst dat het de zaklantaarn was maar die heb je niet in je handen. En daarna zie je iets grijs voorbij schieten...leek meer op een vallende ster ofzo, geen ufo, toch? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...