Jump to content

Wow! Check dit filmpje!

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Gta Master

5

• Froster

5

• Sasuke

4

• Lennert

4

Geplaatst:

*** SPOILER ***

de Jetpack, ik neem aan dat je het daar over hebt, krijg je bij een een bepaalde missie.

Geplaatst:

Hey iedereen,

iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven

Geplaatst:

je hebt de pret niet bedorven want het gaat niet over de lichtjes je hebt het filmpke waarschijnlijk nog niet uitgekeken <_<

van zo een mensen krijg ik het dus :notinpressed:

Geplaatst:
Hey iedereen,

iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven

Heb je ook dat vliegtuig op de achtergrond zien neerstorten. ben zeker van niet.

Kijk nog is.

Geplaatst:
*** SPOILER ***

de Jetpack, ik neem aan dat je het daar over hebt, krijg je bij een een bepaalde missie.

of je typt deze code in.

L1,L2,R1,R2.omhoog,omlaag,links.recht doe dit 2 keer en je hebt een jetpack op je rug.

Geplaatst:

dat ding dat voorbij vliegt is volgens mij een raket van die hydra of van die luchtafweer bij de no fly zone.

Geplaatst:

het is geen eens in de buurt van de no fly zone tis gewoon een meteoriet of zo. ik had em op pauze geset en tis een meteoriet gevl denk ik.

mischien is et een easter egg mischien niet

Geplaatst:

eey kerels die ww2 plane is gewoon een vliegtuig als je alles bronz hebt (of beter) bij verdant meadows (flying school) dan krijg je die gewoon in zo'n hangar trouwens je kan hem ook vinden op san fierro airport

en die yeti is fake hij beweegt niet eens

ufo bestaat

maar dat ene was een meteor

wil je weten waar je een ufo kan vinden:

in desert bij die hele grote sataliet en dan er heletijd boven vliegen met een jetpack

Geplaatst:
dat ding dat voorbij vliegt is volgens mij een raket van die hydra of van die luchtafweer bij de no fly zone.

jah jah als het slim bekijkt zit die in san fierro en niet in desert (las venturas) <_<

Geplaatst:

trouwens het is ook feen hydra raket anders zie je wel een rood stipje op je radar

Geplaatst:

dat ding dat neerstort is naar mijn idee een plane chrash kijk maar eens goe :blink: <_<

Geplaatst:
Hey iedereen,

Vayne, In welke wereld leef jij dat er op een heldere nacht in de middle of nowhere een wit fel lichtje voor een mistlicht aan zien ziet... :blink:

Naar mijn weten zijn mistlichten dan niet te zien, zowiezo, mistlichten? Teh fuck heb je daar aan MIDDEN IN DE LUCHT

Het begrip ufo past er nog meer bij naar mijn mening.

<_<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...