redcat Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 waar is die jet-suite te vinden ? redcat
BrokenTable Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 *** SPOILER *** de Jetpack, ik neem aan dat je het daar over hebt, krijg je bij een een bepaalde missie.
Vayne Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Hey iedereen, iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven
Eros Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 je hebt de pret niet bedorven want het gaat niet over de lichtjes je hebt het filmpke waarschijnlijk nog niet uitgekeken <_< van zo een mensen krijg ik het dus :notinpressed:
Mathmagic Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Hey iedereen,iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven Heb je ook dat vliegtuig op de achtergrond zien neerstorten. ben zeker van niet. Kijk nog is.
easter egg Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 *** SPOILER ***de Jetpack, ik neem aan dat je het daar over hebt, krijg je bij een een bepaalde missie. of je typt deze code in. L1,L2,R1,R2.omhoog,omlaag,links.recht doe dit 2 keer en je hebt een jetpack op je rug.
BAZ Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 dat ding dat voorbij vliegt is volgens mij een raket van die hydra of van die luchtafweer bij de no fly zone.
Nith Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 het is geen eens in de buurt van de no fly zone tis gewoon een meteoriet of zo. ik had em op pauze geset en tis een meteoriet gevl denk ik. mischien is et een easter egg mischien niet
>>>ACE<<< Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 eey kerels die ww2 plane is gewoon een vliegtuig als je alles bronz hebt (of beter) bij verdant meadows (flying school) dan krijg je die gewoon in zo'n hangar trouwens je kan hem ook vinden op san fierro airport en die yeti is fake hij beweegt niet eens ufo bestaat maar dat ene was een meteor wil je weten waar je een ufo kan vinden: in desert bij die hele grote sataliet en dan er heletijd boven vliegen met een jetpack
>>>ACE<<< Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 dat ding dat voorbij vliegt is volgens mij een raket van die hydra of van die luchtafweer bij de no fly zone. jah jah als het slim bekijkt zit die in san fierro en niet in desert (las venturas) <_<
>>>ACE<<< Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 trouwens het is ook feen hydra raket anders zie je wel een rood stipje op je radar
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ooit gehoord van de Edit knop??
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ja is een heel mooi ding en waar is die zogenaamde yeti die niet beweegt?
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 dat ding dat neerstort is naar mijn idee een plane chrash kijk maar eens goe :blink: <_<
GTA 0wn3r Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hey iedereen,iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven Vayne, In welke wereld leef jij dat er op een heldere nacht in de middle of nowhere een wit fel lichtje voor een mistlicht aan zien ziet... :blink: Naar mijn weten zijn mistlichten dan niet te zien, zowiezo, mistlichten? Teh fuck heb je daar aan MIDDEN IN DE LUCHT Het begrip ufo past er nog meer bij naar mijn mening. <_<
Recommended Posts