Lennert Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hey iedereen,iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven Ik weet dus heel zeker dat het geen mistlamp is. En je zegt ook dat dat licht geen milimeter verroert, dit licht beweegt wel. Ik heb vier keer dat licht gezien en ben het de hele tijd gevolgt, maar het ging steeds verder weg.
BeefChief Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Vind ik ook, welke dag gebeurde dat eigenlijk... ..?
Lennert Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Vind ik ook, welke dag gebeurde dat eigenlijk... ..? Ik kom dat lichtje elke dag tegen.
Angelos Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Mijn eerste post. Maar ik kan deze 'Easteregg' verder alleen maar bevestigen. Ik heb gelijk een plaatje bijgevoegd(gemaakt met mobiel),als jullie willen kan ik ook een video uploaden.
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Mijn eerste post.Maar ik kan deze 'Easteregg' verder alleen maar bevestigen. Ik heb gelijk een plaatje bijgevoegd(gemaakt met mobiel),als jullie willen kan ik ook een video uploaden. Dat ziet er net zo uit als mijn raar lichtje Maar de mijne vond ik boven een brug en niet zo hoog in de lucht eigenlijk.
loempiaman Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 jullie mogen zeggen wat jullie willen of je het nou wel of niet zo vind. maar met de misie dat je naar liberty moet, toen ik terug vloog 's avonds. zag ik ook zo'n ding. ik schrok me rot en dacht dat het gewoon een streepje door het beeld was maar hield het idee van ufo's in me hoofd. door die show op wctr. het zag er precies het zelfde uit ook 3 bolletjes met een streep. alleen toen waren ze rood oranje :unsure:
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Dat zijn toch gewoon die foto-op lampjes of ben ik nou gek? heb al zovaak van die dingen gezien, als je erop mikt met je camera, wordt het een icoontje en kun je er een foto van maken.
CelicaVB Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Dat zijn toch gewoon die foto-op lampjes of ben ik nou gek? heb al zovaak van die dingen gezien, als je erop mikt met je camera, wordt het een icoontje en kun je er een foto van maken. Klopt!
Blackeye Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 gelul gewoon flits van een camera kheb er zel ook 1 gemaakt ik weet alleen niet hoe ik hem moet uploaden :angry:
SWYV Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 die witte lichtje lijkt volgens me een sterretje zodat de nachten niet te donker in de desert, boerderijlandschappen met weinig lichtjes dusjah daarom ziet de spel ok zo klaarlichtende nachten dusjah en over die meteoriet klopt het wel want had die hel soms gezien
L-Yah Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Wat ik denk van het filmpje is. Het witte licht is gewoon een lamp van die toren die niet helemaal goed is geplaatst, want als je omhoog gaat zit er ook een rode lamp die ook niet helemaal op de toren zit. Het voorbij schieten voorwerp is duidelijk een vliegtuig vertraag het maar eens. Angelos heeft de foto zo gemaakt dat je de toren niet ziet best slim van hem.
Angelos Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) Wacht ik zal morgen wel proberen om het filmpje te uploaden. Het rare van het 'lichtje'is dat het verschijnt op het dak van het gebouw op Missionary Hill om 00.00 uur(iedere dag).Wanneer je dichtbij probeert te komen 'vliegt' het steeds verder weg je kan er niet heel dichtbij komen het blijft maar verder weggaan. En om 05.00 uur gaat het lichtje gewoon weer weg. En ja hij gaat ook gewoon een stuk weg van de toren, dus een lampje ervan is het zeker niet. Bewerkt: 5 december 2004 door Angelos
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Wacht ik zal morgen wel proberen om het filmpje te uploaden.Het rare van het 'lichtje'is dat het verschijnt op het dak van het gebouw op Missionary Hill om 00.00 uur(iedere dag).Wanneer je dichtbij probeert te komen 'vliegt' het steeds verder weg je kan er niet heel dichtbij komen het blijft maar verder weggaan. En om 05.00 uur gaat het lichtje gewoon weer weg. En ja hij gaat ook gewoon een stuk weg van de toren, dus een lampje ervan is het zeker niet. Dat 'lichtje' is een Photo-Op. Je moet in SF 50 foto's maken, en die lichten idd. op 0.00 uur op. Zoom er eens op in met je ingame-camera...
wolfjemidas Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 klopt helemaal. Dat licht zit precies op de plek van een foto op. Maak er 50 in heel san fierro en je zult zien dat rond middernacht die plekken een licht vormen. Als je er met een camera naar kijkt zie je dit licht als een foto-icoontje. Maak 50 van deze foto's voor 0,5% extra missie progress Er is een map op internet met precies alle plekken hiervan. Weet alleen niet of ik de link hier wel mag opschrijven. succes..
Recommended Posts