Jump to content

Wow! Check dit filmpje!


TranceJunkie

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Gta Master

    5

  • Froster

    5

  • Sasuke

    4

  • Lennert

    4

Wat is dit nu voor een post
Lijp

Dat is nou een postboost, en niet toegstaan :-)

sorry hoor, om hier op in te gaan. Maar wat jij nu doet, hem warnen door te posten, is ook een postboost. Je had het ook kunnen zeggen via een PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nu voor een post
Lijp

Dat is nou een postboost, en niet toegstaan :-)

sorry hoor, om hier op in te gaan. Maar wat jij nu doet, hem warnen door te posten, is ook een postboost. Je had het ook kunnen zeggen via een PB.

Ja en dit is ook spam.. Elke moderator die geeft meestal warnings niet via PB..

Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor, om hier op in te gaan. Maar wat jij nu doet, hem warnen door te posten, is ook een postboost. Je had het ook kunnen zeggen via een PB.

Ja en dit is ook spam.. Elke moderator die geeft meestal warnings niet via PB..

Ik beantwoord De GTA Master z'n vraag, en maakte gelijk kenbaar dat spammen niet is toegestaan. Nu was het gelijk voor iedereen die sit topic leest een 'geheugensteuntje' :-)

Een PM wordt pas verstuurd na meerdere malen spammen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heyyy, Ik heb het, Ik heb het en ufo gezien , teminste daar leek het echt op, Ik heb hem niet kunnen fotograveren omdat ik geen foto toestel bij me had, ik weet het echt zeker en hget ging zo, ik zou een sanches exporten( dat dee mijn vriend) en toen zag ik het maar hij kon hem nie volgen, Toch ben ik heel blij dat ik hem heb gezien, ik heb de tijd onthouden en dat was ongeveer 11 uur smorgens , de dag weet ik nie, het was geeen stip maar echt een groot figuur dat op een bord leek, ook best laag, echt vet cool, ik moet wel vertellen dat mijn vriend het niet heeft gezien maar ik wel en dat weet ik zeker Het was dus bij het exporten in San Fierro

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
da is gewoon da lichtje vo de snap shots ma ff verder is meteoor

srry hoor maar je post op iets wat bijna 2 maanden gelden voor het laatst in aanmerking is gekomen

het was al duidelijk

het is fake

dat noemen we boosten

;)

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gezien!!! ik wou net van die grote berg af springen met mijn fiets.. en toen opeens zag ik precies het zelfde wat je net ook op het flimpje zag!! (tip zet het filmpje op 00:55 sec dan zie je hem precies) ik had helaas geen filmpje of foto:( mischien toch wel een easter egg? :) :questionmark: :smirk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...