Jump to content

Fout in Fender Ketchup

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zit met een probleem :bonk:

In de missie Fender Ketchup krijg ik een cutscene te zien van woozie, daarna een kerel op een motorkap, en dan is het de bedoeling dat CJ wegrijdt in die auto, maar die auto knalt tegen iets aan, wat ik niet kan zien. En die slipt steeds, en hij komt niet voorbij dat iets. Hij blijft maar slippen, maar die cutscene blijft staan. Het enigste wat je kan doen is terug naar windows gaan, om daarna weer naar gta te gaan om in het menu voor afsluiten te kiezen.

:bonk::bonk:

Iemand hier ook last van, en wat kan je er tegen doen?

Yacko

Geplaatst:

In de missie Fender Ketchup krijg ik een cutscene te zien van woozie, daarna een kerel op een motorkap, en dan is het de bedoeling dat CJ wegrijdt in die auto, maar die auto knalt tegen iets aan, wat ik niet kan zien. En die slipt steeds, en hij komt niet voorbij dat iets. Hij blijft maar slippen, maar die cutscene blijft staan. Het enigste wat je kan doen is terug naar windows gaan, om daarna weer naar gta te gaan om in het menu voor afsluiten te kiezen.

Yacko

Zoiets heet een bug, een foutje in het spel. Overigens heb ik zulke dingen ook wel eens gehad, maar dat was maar éénmalig. Daarmee wil ik dus zeggen dat hij het de volgende keer wel weer doet. Blijft je hier wel last van houden dan zou ik een savegame downloaden waarin de missie al gedaan is. Uiteraad vindt je deze ook op het forum, voor V1 savegames check je dit topic, en voor V2 dit topic.

Geplaatst:

Yacko

Zoiets heet een bug, een foutje in het spel. Overigens heb ik zulke dingen ook wel eens gehad, maar dat was maar éénmalig. Daarmee wil ik dus zeggen dat hij het de volgende keer wel weer doet. Blijft je hier wel last van houden dan zou ik een savegame downloaden waarin de missie al gedaan is. Uiteraad vindt je deze ook op het forum, voor V1 savegames check je dit topic, en voor V2 dit topic.

had t spel afgesloten en het was precies hetzelfde, maar iemand heeft net voor me die flying school gedaan

kan het daar mee te maken hebben, niet dat ik ondankbaar ben ofzo, maar eerst had ik geen problemen met het spel

Geplaatst:

Yacko

had t spel afgesloten en het was precies hetzelfde, maar iemand heeft net voor me die flying school gedaan

kan het daar mee te maken hebben, niet dat ik ondankbaar ben ofzo, maar eerst had ik geen problemen met het spel

Dat is moeilijk te zeggen, maar ik denk persoonlijk niet dat daar de oorzaak ligt. Ik raad je aan de missie: 'Fender Ketchup' weer te laten doen door iemand. Het komt namelijk wel vaker door dat iemand niet verder kan door een bug, maar dat het iemand anders wel lukt. Ik denk overigens dat het dan wel gaat lukken, aangezien ik het wel eens vaker heb meegemaakt. Anders kun je zoals gezegd een andere savegame downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...