gtafan11 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) als ik met de missie supply lines en ik wil geen feul verspillen ga ik op de grond rijden maar als ik naar rechts druk gebeurd er niks hij blijft de hele tijd rechtdoor vliegen WEET IEMAND EEN OPLOSSING aah zama tfoe shmet wirri aah kaaskop Bewerkt: 27 februari 2007 door gtafan11 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 als ik met de missie supply lines en ik wil geen feul verspillen ga ik op de grond rijdenmaar als ik naar rechts druk gebeurd er niks hij blijft de hele tijd rechtdoor vliegen WEET IEMAND EEN OPLOSSING Wellicht dat je teveel toetsen tegelijk indrukt? Een andere optie kan zijn dat je iets verkeerd hebt ingesteld bij je instellingen. En nog een andere optie kan zijn dat je verkeerd stuurt. Als je namelijk op de grond rijdt en je drukt op 'D' om naar rechts te gaan zal dat moeilijk gaan aangezien hij dan een soort van schuine bocht maakt. Je moet met 'Q' en 'E' sturen zo gebruik je namelijk de staart van het vliegtuigje om je richting te bepalen. Dit werkt veel beter dan de normale toetsen zoals 'A' en 'D'. Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 over de grond rijden kost ook fuel, wat je beter kan doen is zweven, oftewel opstijgen en het gas loslaten, je kunt dan nog heel lang doorvliegen zonder fuel te gebruiken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.