Jump to content

supply lines ( het vliegtuigje)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik met de missie supply lines en ik wil geen feul verspillen ga ik op de grond rijden

maar als ik naar rechts druk gebeurd er niks hij blijft de hele tijd rechtdoor vliegen

WEET IEMAND EEN OPLOSSING

aah zama

tfoe shmet

wirri

aah kaaskop

Bewerkt: door gtafan11
Geplaatst:
als ik met de missie supply lines en ik wil geen feul verspillen ga ik op de grond rijden

maar als ik naar rechts druk gebeurd er niks hij blijft de hele tijd rechtdoor vliegen

WEET IEMAND EEN OPLOSSING

Wellicht dat je teveel toetsen tegelijk indrukt? Een andere optie kan zijn dat je iets verkeerd hebt ingesteld bij je instellingen. En nog een andere optie kan zijn dat je verkeerd stuurt. Als je namelijk op de grond rijdt en je drukt op 'D' om naar rechts te gaan zal dat moeilijk gaan aangezien hij dan een soort van schuine bocht maakt. Je moet met 'Q' en 'E' sturen zo gebruik je namelijk de staart van het vliegtuigje om je richting te bepalen. Dit werkt veel beter dan de normale toetsen zoals 'A' en 'D'.

Geplaatst:

over de grond rijden kost ook fuel, wat je beter kan doen is zweven, oftewel opstijgen en het gas loslaten, je kunt dan nog heel lang doorvliegen zonder fuel te gebruiken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...