Jump to content

dead rising

battle1970

Recommended Posts

Geplaatst:

holla ik heb 4 dagen geleden het spel dead rising gekocht op de x360 en ik meen het als je een potje will knokken met waardeloose spullen en troep en lekker veel bloed will zien nou dit is je spel :puh: je kan echt alles gebruiken wat je maar will en je moet het zien als resident evil alleen is dit dat veel beter en niet van een camera in een hoekje van de kamer :tu::puh: dit spel is leuk de verhaal lijn eindigt op 6 manieren en je moet het uitspelen binnen 72 uur en als je er niet bent in 72 uur dan ben je gewoon te laat net als inrl dus wordt je opgegeten door zombie's je speelt met frank west en je bent een nieuws reporter en je kreeg een tip van iemand dat er iets gebeurt in het kleine stadje waar ik de naam even niet van weet en als je er bent begint de hell al te komen je wordt ondsingeld door zombies waar echtt ongeveer 400 in een hall zitten en ze zijn niet makenlijk te doden ..nou ja licht er aan hoe je ze dood :cab: je kan altijd nog kijken op google voor foto's en op de capcom website :cya: ik meen het dit is een leuk spel

groetjes van miii :cya:

Geplaatst:
holla ik heb 4 dagen geleden het spel dead rising gekocht op de x360 en ik meen het als je een potje will knokken met waardeloose spullen en troep en lekker veel bloed will zien nou dit is je spel :puh: je kan echt alles gebruiken wat je maar will en je moet het zien als resident evil alleen is dit dat veel beter en niet van een camera in een hoekje van de kamer :tu::puh: dit spel is leuk de verhaal lijn eindigt op 6 manieren en je moet het uitspelen binnen 72 uur en als je er niet bent in 72 uur dan ben je gewoon te laat net als inrl dus wordt je opgegeten door zombie's je speelt met frank west en je bent een nieuws reporter en je kreeg een tip van iemand dat er iets gebeurt in het kleine stadje waar ik de naam even niet van weet en als je er bent begint de hell al te komen je wordt ondsingeld door zombies waar echtt ongeveer 400 in een hall zitten en ze zijn niet makenlijk te doden ..nou ja licht er aan hoe je ze dood :cab: je kan altijd nog kijken op google voor foto's en op de capcom website :cya: ik meen het dit is een leuk spel

groetjes van miii :cya:

Hmm .. het leek me een leuk spelletje tot waneer je het woord " zombie " zei.

Ik hou niet van onrealistische spelletjes :zz:

Cenzy :cya:

Geplaatst:

het is maar spel, geen real life game jong cenzy

maar ik heb dit spel ook maar alleen geraak ik niet langs die vuile smeerlap van mexicaan ofzo

ik geraak nooit voorbij in de situatie (jij moet 2de keer tegen hem vechten dus jij hebt pistool of niks en hij met sniper)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...