battle1970 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 hola ik had pas een lange tijd gespaart voor een laptop met vista en die heb ik nu 799euro en ik ben niet echt blij met die vista want er zitten nog allemaal van die bugs in zo als als je de start balk klinkt en dan zie je neits en als je je muis omhoog doet...dan komen de pictogrametjes pas ...en dit is een goede laptop met lekker veel geheugen en zo en soms als ik van internet scherm will wisselen blijft ie vast hangen ..ik denk zelf dat dit komt omdat vista net uit is en zo maar ik vind dit niet leuk ... en natuurlijk kan ik er geen half life games op doen Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Voor zo ver ik weet is Half Life niet zo veel eisend, en je zegt net dat het een nieuwe laptop is met lekker veel geheugen dus in mijn ogen moet ie het dan tog doen. En anders stuur je een klacht brief of je brengt de laptop terug en zegt hij werkt voor geen meter. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Misschien kun je hier het merk eens posten. Het forum zit vol met mensen die veel verstand van laptops hebben, dus die kunnen je vast wel wat meer vertellen. Anders zou ik je laptop idd terugsturen naar de winkel. Succes! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Hetis het mogelijk je lap top te laten denken dat hij op xp draait. Kijk eens op deze pagina voor een uitleg. Dus dan is het in ieder geval mogelijk om Half Life te spelen. Wat betreft de bugs. Ben bang dat dat te verwachten was en je zal toch moeten wachten tot die eruit zijn. Veel succes Bewerkt: 27 februari 2007 door Mirrrr Reageren
Blu3ice Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 hola ik had pas een lange tijd gespaart voor een laptop met vista en die heb ik nu 799euroen ik ben niet echt blij met die vista want er zitten nog allemaal van die bugs in zo als als je de start balk klinkt en dan zie je niets en als je je muis omhoog doet...dan komen de pictogrametjes pas ...en dit is een goede laptop met lekker veel geheugen en zo en soms als ik van internet scherm will wisselen blijft ie vast hangen ..ik denk zelf dat dit komt omdat vista net uit is en zo maar ik vind dit niet leuk ... en natuurlijk kan ik er geen half life games op doen Ik heb ook Vista en ik heb nog geen enkele bug tegengekomen... Raar... Kun je even de specs van je laptop posten? Reageren
Jericho Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Om je te kunnen helpen moeten we idd je specs weten. Ik dacht dat Vista nogal veel werkgeheugen vereiste en dat er toch minstens 1024mb aanteraden was. Maar omdat je zei dat hij veel geheugen had... Misschien ligt het probleem dan bij je videokaart. Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ga in de startbalk naar uitvoeren, typ daar "dxdiag" en laat ons printscreentjes zien van de volgende tabbladen; -Systeem, Hier kunnen we zien wat voor procesor je hebt, wat voor RAM geheugen e.d. -Beeldscherm, Hier kunnen we zien wat voor videokaart je hebt, hoeveel geheugen e.d. Als je die screens maakt met printscreen o.i.d. en ze hier post kunnen wij zien wat voor hardware je hebt en kunnen we je verder helpen Gratz, Boris H. Reageren
battle1970 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 oke ik heb asus z53jx apo73c Intel Core 2 Duo Processor t5500 2048MB geheugen 128 MB nvidea gfore go 7300 videocard 120gb harddisk Windows Vista Home Premium noou..ik vind dit erg goed en ik geloof dat dit ook genoeg moet zijn dus waarom doet hij het niet Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) oke ik heb asus z53jx apo73c Intel Core 2 Duo Processor t5500 2048MB geheugen 128 MB nvidea gfore go 7300 videocard 120gb harddisk Windows Vista Home Premium noou..ik vind dit erg goed en ik geloof dat dit ook genoeg moet zijn dus waarom doet hij het niet Dit voor 800 euro. Dan zal de snelheid van je geheugen maar 133 mhz zijn Want aan je problemen te zien ligt het toch aan je snelheid. Wat is het merk en het model van je laptop. Bewerkt: 1 maart 2007 door Ewoud Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik vraag me echt ten zeerste af of dit wel de juiste specificaties zijn van jouw laptop. Of de specs kloppen niet, óf de prijs klopt niet, want op het werk bij mij bieden we een laptop aan met praktisch dezelfde specs, echter die laptop kost €1598,-. Het enige verschil is dat ===>deze<=== laptop een tweede harde schijf heeft met 120 gb, en een nieuwer type videokaart. Ook is deze uitgerust met een 17" scherm (weet niet hoe groot die van jou is). Maar alleen dát maakt een laptop niet €800,- duurder dan jouw laptop. Ik heb op de betreffende laptop gewerkt, en dat ding draait Vista als een tierelier... Heb je die laptop wel nieuw gekocht? Is het misschien een laptop die origineel XP gedraaid heeft? Ik kan overigens het type dat je hebt opgenoemd niet terug vinden op de site van Asus.. Ergens heb je je dus vergist... Maar dan over jouw probleem. Het enige wat ik me kan bedenken is dat jouw laptop niet geschikt is voor Vista, daarmee bedoel ik: te langzaam (grafisch)geheugen, te lage CPU snelheid, te langzame harde schijf, dat soort dingen.... Reageren
battle1970 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ik heb hem gehaald bij de media markt in alkmaar maar ik breng heb volgende week weer terug en spaar maar voor een duurdere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.