diamond Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 kan ik met een vliegtuig ergens op zee een eiland vinden wandt de zee is zo groot dat het haast wel zou moeten maarja heeft iemand tips om ook in liberty city te komen dat met ganton gym enzo is ingewikkelt kan je ook over de zee daarheen of naar andere eilanden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 kan ik met een vliegtuig ergens op zee een eiland vinden wandt de zee is zo groot dat het haast wel zou moeten maarja heeft iemand tips om ook in liberty city te komen dat met ganton gym enzo is ingewikkelt kan je ook over de zee daarheen of naar andere eilanden Probeer de volgende keer even de zoekfunctie te gebruiken, dit is namelijk lang niet het eerste topic. Maar goed, even terug naar je vraag. Je kan er inderdaad komen via onder andere de Ganton Gym. Hoe en wat precies, dat staat beschreven in dit topic, waar alles haarfijn wordt uitgelegd. Ik zou zeggen; neem eens een kijkje. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Nee, je gaat met een vliegtuig in de missie Saint Marks Bistro daar heen en daarna kan je er neit meer heen zonder gebruik te maken van de 'Ganton Gym' manier of met een place manager. Omdat je zelf al aangeeft dat je niet de moeilijke ganton manier wilt start ik met de place manger. Dit is een programma die op coördinaten een persoon kan verplaatsen in GTA San Andreas. Let wel op, het is alleen mogelijk op de PC en als je het op de PS2 hebt, moet je helaas gebruik maken van de Ganton Gym manier. Al goed laten we beginnen, als eerste download je het programma Place Manager. Dan zoek je de coördinaten op, in dit geval heb ik dat al even voor jouw gedaan. Vul bij de X : -783,2614 in, dan bij Y vul je : 503,1347 in en vervolgens mij Z : 1381,6000. Dit moet secuur gebeuren en je mag niet teleporten vanuit een savehouse, omdat je dan in de verkeerde speelwereld staat en dan gaat het mis, helaas. Kortom deze manier is alleen voor de computer en mocht je daar de beschikking niet over hebben met San andreas dan zit er niks anders op, om de manier te volgen die Lantyz voordoet in 't filmpje. Je kunt er helaas niet zo maar heen vliegen. Ik hoop dat je hiermee een stukje verder kunt. Filmpje. Reageren
diamond Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 het wordt steeds ingewikkelder maar nog is iets op zee is wel wat wandt ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet als jullie het weten ik ben er al een halfjaar naar opzoek en kan ik naar liberty city over de zee met een jet bijvoorbeeld Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 het wordt steeds ingewikkelder maar nog is iets op zee is wel wat wandt ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet als jullie het weten ik ben er al een halfjaar naar opzoek en kan ik naar liberty city over de zee met een jet bijvoorbeeld Je kan niet even via zee naar Liberty City, Liberty City kun je niet bereiken omdat dit te hoog ligt. Om je alles even duidelijk te maken een spoedcursus: 'Hoe ga ik naar Liberty City'. Stap 1: Download San Andreas Place manager, dat kan hier. Pak het daarna uit met bijvoorbeeld WinRar. Stap 2: Start de place manager, en druk op 'add place'. Stap 3: Je hebt drie verschillende assen; vul de volgende assen in: X: 1416,711 - Y: 2,114117 - Z: 1000,926, vul een naam in (warenhuis o.i.d.) en druk op OK. Stap 4: Voeg nog een plaats toe via 'add place'. Je gaat nu de coördinaten toevoegen van Liberty City: X: -783,2614 - Y: 503,1347 - Z: 1381,6000. Stap 5: Start GTA: San Andreas, en ga naar binnen in de Gantom Gym. Knal daar iedereen neer! Stap 6: Ga terug naar het San Andreas Place Manager, dit kan met Alt+Tab. Stap 7: Druk vervolgens op Teleport en ga terug naar het spel. (Als het goed is zit je in een leeg warenhuis.) Stap 8: Selecteer nu "Liberty City" in de lijst en druk op Teleport. Stap 9: Ga weer naar GTA: San Andreas, je zal nu in Liberty City zijn. Met dank aan Jarno. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) het wordt steeds ingewikkelder maar nog is iets op zee is wel wat wandt ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet als jullie het weten ik ben er al een halfjaar naar opzoek en kan ik naar liberty city over de zee met een jet bijvoorbeeld Het wordt steeds ingewikkelder maar nog is er iets op zee. Want ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan, maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet. Als jullie het weten, ik ben er al een half jaar naar opzoek. Kan ik naar Liberty City over de zee met een jet bijvoorbeeld? Ik denk dat je toen aan het vliegen was want als je naar een ander afgesloten eiland vliegt, krijg je zes sterren Wanted Level. En over dat laatste, nee met een vliegtuig kan je NIET naar Liberty City. Dat kan je alleen door de door SummerBase beschreven manier. VWO-er... Bewerkt: 27 februari 2007 door VWO-er Reageren
diamond Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 het wordt steeds ingewikkelder maar nog is iets op zee is wel wat wandt ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet als jullie het weten ik ben er al een halfjaar naar opzoek en kan ik naar liberty city over de zee met een jet bijvoorbeeldHet wordt steeds ingewikkelder maar nog is er iets op zee. Want ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan, maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet. Als jullie het weten, ik ben er al een half jaar naar opzoek. Kan ik naar Liberty City over de zee met een jet bijvoorbeeld? Ik denk dat je toen aan het vliegen was want als je naar een ander afgesloten eiland vliegt, krijg je zes sterren Wanted Level. En over dat laatste, nee met een vliegtuig kan je NIET naar Liberty City. Dat kan je alleen door de door SummerBase beschreven manier. VWO-er... ik heb 1 saveblok dat een uitgespeelt spel is en daar ik ook nu cheats gebruik een uitleef blok dus maar daar heb ik alle eilanden los santos san fierro en las venturas en dan ben ik dus nu wel benieuwt wat er dus daar op zee was en ik ben al heel vaak terug gegaan naar die plek maar niets meer echt heel raar ik heb me gta op de ps2 als ik hem op de pc wil moet ik het spel van me neef lenen het spel van me neef is orgineel nog een klein iets er is een regenboog en dat is voor mij ook nog steeds een groot mistery Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) het wordt steeds ingewikkelder maar nog is iets op zee is wel wat wandt ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet als jullie het weten ik ben er al een halfjaar naar opzoek en kan ik naar liberty city over de zee met een jet bijvoorbeeldHet wordt steeds ingewikkelder maar nog is er iets op zee. Want ik vloog een keer en ineens had ik het leger achter me aan, maar wat het was weet ik dus nu nog steeds niet. Als jullie het weten, ik ben er al een half jaar naar opzoek. Kan ik naar Liberty City over de zee met een jet bijvoorbeeld? Ik denk dat je toen aan het vliegen was want als je naar een ander afgesloten eiland vliegt, krijg je zes sterren Wanted Level. En over dat laatste, nee met een vliegtuig kan je NIET naar Liberty City. Dat kan je alleen door de door SummerBase beschreven manier. VWO-er... nog een klein iets er is een regenboog en dat is voor mij ook nog steeds een groot mistery Wat is daar zo mysterieus aan? Het is heel normaal hoor, een regenboog. Hij is hoogstwaarschijnlijk toegevoegd in GTA voor de extra details. De regenboog verschijnt als het regent en de zon schijnt, net zo als in het echt. Er zit geen mysterie o.i.d. achter, nee, gewoon op werkelijkheid gebaseerd. Bewerkt: 27 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
diamond Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 oke dat van de regenboog opgelost dus maar dat van die 6 sterren op de zee nog niet ik vlieg over zee en ineens 6 sterren overal straaljagers en bam weg ben ik ik heb die plek nooit weer teruggevonden maar het was niet van de 3 eilanden wandt daar kon ik anders ook al heen Reageren
profile Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 normaal niet nee maar in de missie saint marks bistro wel veel succes >>> Door Bling: Zou je op willen houden met het vertellen van informatie dat al verteld is? <<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 oke dat van de regenboog opgelost dus maar dat van die 6 sterren op de zee nog niet ik vlieg over zee en ineens 6 sterren overal straaljagers en bam weg ben ik ik heb die plek nooit weer teruggevonden maar het was niet van de 3 eilanden wandt daar kon ik anders ook al heen Grote kans dat je dit verzint, omdat het niet waar is. Dat zou na meer dan 2 jaar toch wel bekend zijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik weet het niet maar je kan het wel eens proberen mjaa weet iemand iets over een verborgen eiland onder water want heelveel mensen zeggen dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.