Jump to content

Carbon Uitspelen ( Career mode )

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe lang deden jullie erover carbon uit te spelen ?? Ik Deed er 2 dagen en 1 ochtend over...

Ik denk ongeveer dat het 15 uur was het... maar dan alleen de storyline dus niet 100%

Bewerkt: door Cosmo
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kan je oowk rondrijden in Need for speed Carbon en is het verschil groot tussen need for speed mostw en carbon

stuur maar terug :clown:

Greet gekkiej01 :klap:

Geplaatst: (bewerkt)
Kan je oowk rondrijden in Need for speed Carbon en is het verschil groot tussen need for speed mostw en carbon

stuur maar terug :clown:

Greet gekkiej01 :klap:

Hey :),

In Neef for speed Carbon, kan je gewoon vrij rondrijden in de stad, ook al moet je dit niet als je dat niet wilt, want je kan ook gewoon via de stadkaart een race uitkiezen die je wilt. Een van de grootste verschillen is dat Carbon terug s' nachts afspeelt, dus je kan niet meer in de stralende zon rijden. Je hebt nu ook weer veel meer verschillende tuning-onderdelen. De politie is er trouwens nog, alleen niet meer zo veel. Je kan nu ook terug driften, wat nu veel beter is uitgewerkt.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer nieuwe dingen, maar dat waren de dingen die in me opkwamen!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Twee weken, zolang duurde het bij mij om Carbon uit te spelen (100% career + 100% alles)

32 uur ongeveer over alles.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...