Cosmo Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Hoe lang deden jullie erover carbon uit te spelen ?? Ik Deed er 2 dagen en 1 ochtend over... Ik denk ongeveer dat het 15 uur was het... maar dan alleen de storyline dus niet 100% Bewerkt: 27 februari 2007 door Cosmo Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 ik deed 10-15 uur over de career-mode Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Kan je oowk rondrijden in Need for speed Carbon en is het verschil groot tussen need for speed mostw en carbon stuur maar terug Greet gekkiej01 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Kan je oowk rondrijden in Need for speed Carbon en is het verschil groot tussen need for speed mostw en carbon stuur maar terug Greet gekkiej01 Hey , In Neef for speed Carbon, kan je gewoon vrij rondrijden in de stad, ook al moet je dit niet als je dat niet wilt, want je kan ook gewoon via de stadkaart een race uitkiezen die je wilt. Een van de grootste verschillen is dat Carbon terug s' nachts afspeelt, dus je kan niet meer in de stralende zon rijden. Je hebt nu ook weer veel meer verschillende tuning-onderdelen. De politie is er trouwens nog, alleen niet meer zo veel. Je kan nu ook terug driften, wat nu veel beter is uitgewerkt. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer nieuwe dingen, maar dat waren de dingen die in me opkwamen! GTA-Freak2 Bewerkt: 28 maart 2007 door GTA-Freak2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Zijn er oowk veel nieuwe auto's en is de wereld groter dan mostw? gekkieJ01 Reageren
ikt Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Twee weken, zolang duurde het bij mij om Carbon uit te spelen (100% career + 100% alles) 32 uur ongeveer over alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.