Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

zou benzine in een auto niet gaaf zijn dat heeft voordelen en nadelen je moet wel tanken dus er moeten wel tankstations komen als je auto zonder benzine komt te staan kan je misschien ook nog liften als dat een idee

ook als je in achtervolging bent moet je dus van te voren goed nadenken of je genoeg benzinne hebt iedere auto is daar dan anders in

wat vinden jullie hiervan ?

een liter benzinne kost dan ongeveer 20 a 50 euro

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Ik vind dat een heel goed idee

maar een nadeel

als GTA IV 6x zo groot wordt als GTA SA

dan heb je een probleem ^_^

want dan heb je grote gaten

maar het lijkt me ook wel grappig in de woestijn met 6 sterren politie achter je aan

en dan benzine op.. :puh:

:cya: Da Phoenix

Link to comment
Delen op andere websites

Ja lijkt me wel leuk. Want als je benzine op is, pak je toch gewoon weer een andere auto :bonk:. Toch lijkt me het wel grappig als ook de politie en peds moeten tanken :puh:. Staat er een ped midden op de weg, omdat de benzine op is :bonk:. Maar dan gaan de missies niet meer kloppen. Missies worden dan oppeens moeilijker of makkelijker. Want als je iemand moet achtervolgen en de benzine raakt op, dan kan je die gast zo neer schieten :puh:. Maar k denk niet dat ze dit in het spel gaan stoppen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er 200 liter in de tank gaat dan kun kun je in een normale auto met een verbruik van 1 op 10 2000 km rijden. Zelfs in een gebied 10x groter is dan SA kom je nooit droog te staan. Ik was eerst voor maar ik was vergeten wat spoeky zei. Kan je wel omheen werken maar heeft weinig meerwaarde. Airbags lijken me wel leuk. Als je dan op heel hoge snelheid met je auto ergens tegenop knalt dat je dan even niet uit je auto kan ofzow. Met politieachtervolgingen moet je dus beter leren rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

We grappig bedacht.Het heeft voordelen en nadelen

Pluspunten

Meer realiteit

Leuker voor sommige mensen

En je hebt dan ook meer Zijmissies zoals Tank a car of zoiets :bonk:

Minpunten

Je kan minder hard rijden omdat dan de tank snel leeg gaat

Als je de politie achter je aan hebt dan is het lastig als de tank op is

Als je midden in de woestijn ofzo rijdt dan is er geen plek waar je kan tanken

Dit is mijn mening

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat vroeger weleens in een Israelische server, waar je ook kon tanken.

Je wilt niet weten hoe saai dit is, want je gaat er staan, en er komen wat getalletjes bij :zz:

Het zou wel leuk zijn, als er iemand komt die voor je gaat tanken :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen goed idee maar als je moet tanken dan zouden ze als een soort jetpack en parchute en fototoestel wapen moeten maken van dat je jerrycans op verschillende plekken kan vinden met 5 liter er in of dat je benzine uit tankwagens of andere wagens kan tappen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen goed idee maar als je moet tanken dan zouden ze als een soort jetpack en parchute en fototoestel wapen moeten maken van dat je jerrycans op verschillende plekken kan vinden met 5 liter er in of dat je benzine uit tankwagens of andere wagens kan tappen

goed idee :klap:

wat ook kan is zo jerrycan kopen maar benzine stelen uit tankers is ook wel cool maar dan moeten er wel meer tankers staan in het spel anders kom je nog niet ver

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik wil dat niet. Ik heb vaak genoeg gehad zoals bijvoorbeeld san andreas dat ik ergens was dat ik blij was een auto te hebben. Als dan ook nog eens de benzine op zou zijn zo dat erg vervelend worden. Ik zou me er ook aan gaan storen. Ook als je ontsnapt voor de politie en dergelijke. Dat je rijt en dan ineens stil staat. Nee doe dan toch maar niet.... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...