Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

ja tanken lijkt me leuk maar het kan ook niet uitkomen:

*je bent blut en moet tanken

*je hebt haast en je tank is leeg nou das nie handig lijkt mij

*dit kost meer tijd

nou dit is mijn lijstje/mening

als je blut bent en je moet tanken is er toch geen probleem? :puh: waarom zou je moeten tanken, het is gta, jat gewoon een nieuwe auto en klaar is kees :puh: en een tank gaat niet zo snel leeg, en als ze het erin doen is er vast wel een benzinemetertje zodat je van te voren weet of je genoeg zal hebben. Ik zie de reden van tanken in gta niet zo want het spel staat bekend om elke auto jatten die je ziet, de naam van het spel verwijst er zelfs naar, dus als je tank leeg zou kunnen kan je toch zo een nieuwe auto jatten :puh: tenzij je net je favoriete auto hebt gevonden en helemaal getuned hebt dan wil je die wel houden natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

als je blut bent en je moet tanken is er toch geen probleem? :puh: waarom zou je moeten tanken, het is gta, jat gewoon een nieuwe auto en klaar is kees :puh:

Joh, daarom is het dus dom als ze er tanken in gaan stoppen ^^ althans op zijn minst doelloos

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het erin stoppen dan zullen ze er heus wel veel tankstations neerzetten en een waarschuwing dat je benzine bijna leeg is dan heb je tog ook geen proobleemje loopt erna toe, tankt, en rijd weg zonder te betalen ^_^

dan zit er wel war achteraan denk ik zoals een ster ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor je doet mee aan een race, staat eerste, en vlak voor de finish is je benzine op.... Nou daar word je echt niet vrolijk van hoor

zo snel gaat je benzine echt niet op. Als je gewoon kijkt voor je gaat racen hoeveel benzine je nog hebt, al is het een kwart tank, daar kan je nog een behoorlijke race mee rijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor je doet mee aan een race, staat eerste, en vlak voor de finish is je benzine op.... Nou daar word je echt niet vrolijk van hoor

zo snel gaat je benzine echt niet op. Als je gewoon kijkt voor je gaat racen hoeveel benzine je nog hebt, al is het een kwart tank, daar kan je nog een behoorlijke race mee rijden :puh:

Ja en als heb je al een heel stuk gereden en je moet een race doen?

Dan sta je wel zo maar stil.. Nee het lijkt mij niks dat tanken :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eerlijk gezegd een idee van lik-me-vestje.. als je moet dokken voor benzine ga je de hele tijd zuinig rijden en nooit eens lekker cruisen. En zuinig rijden, op precies de goede snelheid. Nah, laat mij maar onbeperkt raggen met die wagens. Het is geen Grand Prix spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor je doet mee aan een race, staat eerste, en vlak voor de finish is je benzine op.... Nou daar word je echt niet vrolijk van hoor

zo snel gaat je benzine echt niet op. Als je gewoon kijkt voor je gaat racen hoeveel benzine je nog hebt, al is het een kwart tank, daar kan je nog een behoorlijke race mee rijden :puh:

Jamaar lijkt het jou niet zwaar irritant om elke keer op te gaan letten of je wel genoeg benzine hebt voordat je aan een race begint :puh: Moet je weer gaan tanken etc. ... ik pas!

Link to comment
Delen op andere websites

Brandstof (benzine, diesel, aardolie, water, etc.) tanken is inderdaad een leuk en vooral realistisch idee. Helaas is dat idee voorbij de game zelf toch een beetje té realistisch, met inderdaad reden daarvan zoals het missieverloop van een hoop missie's.

Neem bijvoorbeeld een missie waarbij je een gangmember-beheerder moet achtervolgen en hem vervolgens moet vermoorden met in dit geval gewoon een wapen naar keuze. De missie verloopt als volgt:

- Ten eerste achtervolg je zoals de missie briefing loopt, de beheerder van de gang.

- De beheerder stapt een dure en snelle auto in.

- Jij stapt een andere auto in.

- Vervolgens scheuren jullie door de drukke straten van Liberty City.

- Plotseling stopt de auto van de beheerder van de gang langzaam met rijden en tot slot staat hij stil.

- Je haalt hem in, stopt je auto voor zijn auto en knalt hem simpel neer met een wapen naar keuze.

Veel makkelijker kun je dit niet maken, wel?

Toch denk ik dat brandstof tanken dus op die manier een zwaar slecht idee kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Brandstof (benzine, diesel, aardolie, water, etc.) tanken is inderdaad een leuk en vooral realistisch idee. Helaas is dat idee voorbij de game zelf toch een beetje té realistisch, met inderdaad reden daarvan zoals het missieverloop van een hoop missie's.

Neem bijvoorbeeld een missie waarbij je een gangmember-beheerder moet achtervolgen en hem vervolgens moet vermoorden met in dit geval gewoon een wapen naar keuze. De missie verloopt als volgt:

- Ten eerste achtervolg je zoals de missie briefing loopt, de beheerder van de gang.

- De beheerder stapt een dure en snelle auto in.

- Jij stapt een andere auto in.

- Vervolgens scheuren jullie door de drukke straten van Liberty City.

- Plotseling stopt de auto van de beheerder van de gang langzaam met rijden en tot slot staat hij stil.

- Je haalt hem in, stopt je auto voor zijn auto en knalt hem simpel neer met een wapen naar keuze.

Veel makkelijker kun je dit niet maken, wel?

Toch denk ik dat brandstof tanken dus op die manier een zwaar slecht idee kan zijn.

ik denk dat rockstar als ze zulke missies maken met brandstof tanken erin, wel zorgen dat de gangleader een volle tank heeft..en dan moet je elkaar wel héél lang achtervolgen wil de brandstof van z'n auto opraken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Brandstof (benzine, diesel, aardolie, water, etc.) tanken is inderdaad een leuk en vooral realistisch idee. Helaas is dat idee voorbij de game zelf toch een beetje té realistisch, met inderdaad reden daarvan zoals het missieverloop van een hoop missie's.

Neem bijvoorbeeld een missie waarbij je een gangmember-beheerder moet achtervolgen en hem vervolgens moet vermoorden met in dit geval gewoon een wapen naar keuze. De missie verloopt als volgt:

- Ten eerste achtervolg je zoals de missie briefing loopt, de beheerder van de gang.

- De beheerder stapt een dure en snelle auto in.

- Jij stapt een andere auto in.

- Vervolgens scheuren jullie door de drukke straten van Liberty City.

- Plotseling stopt de auto van de beheerder van de gang langzaam met rijden en tot slot staat hij stil.

- Je haalt hem in, stopt je auto voor zijn auto en knalt hem simpel neer met een wapen naar keuze.

Veel makkelijker kun je dit niet maken, wel?

Toch denk ik dat brandstof tanken dus op die manier een zwaar slecht idee kan zijn.

ik denk dat rockstar als ze zulke missies maken met brandstof tanken erin, wel zorgen dat de gangleader een volle tank heeft..en dan moet je elkaar wel héél lang achtervolgen wil de brandstof van z'n auto opraken :puh:

Of dat hij na een tijdje op Niko schietend gaaat tanken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...