Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

ik denk dat rockstar als ze zulke missies maken met brandstof tanken erin, wel zorgen dat de gangleader een volle tank heeft..en dan moet je elkaar wel héél lang achtervolgen wil de brandstof van z'n auto opraken :puh:

Ik sprak toch duidelijk over een 'stel-dat' verhaal, en niet over een realistisch verhaal over een missie uit GTA. Toch blijf ik brandstof toevoegen in GTA een waardeloos idee vinden, aangezien je daarmee ook gelijk de héle game veranderd, en dat kan toch wel eens tot de grootste valkuil keren, net zoals het realisme in de nieuwe game. Eén plat voorwerp en de game is compleet een grote teleurstelling voor veel gamers. Zo ook over mijn verhaal. Misschien zou jij, b4rtsimps0n, eens beter moeten lezen naar wat ik schrijf. Dat voorkomt onnodige kritiek.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat rockstar als ze zulke missies maken met brandstof tanken erin, wel zorgen dat de gangleader een volle tank heeft..en dan moet je elkaar wel héél lang achtervolgen wil de brandstof van z'n auto opraken :puh:

Ik sprak toch duidelijk over een 'stel-dat' verhaal, en niet over een realistisch verhaal over een missie uit GTA. Toch blijf ik brandstof toevoegen in GTA een waardeloos idee vinden, aangezien je daarmee ook gelijk de héle game veranderd, en dat kan toch wel eens tot de grootste valkuil keren, net zoals het realisme in de nieuwe game. Eén plat voorwerp en de game is compleet een grote teleurstelling voor veel gamers. Zo ook over mijn verhaal. Misschien zou jij, b4rtsimps0n, eens beter moeten lezen naar wat ik schrijf. Dat voorkomt onnodige kritiek.

ik ging mee, in het 'stel-dat' verhaal..ik zei toch als? Dus als ze echt zoiets in gta doen, dan weet rockstar het wel zo te maken dat het tanken niet in de weg komt.

Wel ben ik het met je eens dat het onzin is om tanken in een spel als gta te stoppen..maar rockstar heeft er al wel mee geexperimenteerd in de san andreas beta.

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de tweede trailer van GTA IV gaat kijken zie je op een gegeven moment een auto op een benzine pomp afrijden als je op dat moment het beeld even pauzeert zie je wel heel duidelijk een handvat van een benzinetank gemaakt misschien is dat een reden waarom ''misschien'' tanken in het spel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de tweede trailer van GTA IV gaat kijken zie je op een gegeven moment een auto op een benzine pomp afrijden als je op dat moment het beeld even pauzeert zie je wel heel duidelijk een handvat van een benzinetank gemaakt misschien is dat een reden waarom ''misschien'' tanken in het spel komt.

Het zou inderdaad kunnen..

Maar het zou ook kunnen dat dat slechts is om indruk te maken op de langverwachte game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ook dit is een leuke idee, alhoewel het wel vervelend kan zijn als je wordt geactervolgt door Politie.

Dus dan ben je aan het vluchten, en dan heb je geen brandstof meer, en ja, wat moet je dan? :puh: (Ik zal dan een nieuwe auto jatten, of ik ga rennen voor me zakgeld!)

Link to comment
Delen op andere websites

zou benzine in een auto niet gaaf zijn dat heeft voordelen en nadelen je moet wel tanken dus er moeten wel tankstations komen als je auto zonder benzine komt te staan kan je misschien ook nog liften als dat een idee

ook als je in achtervolging bent moet je dus van te voren goed nadenken of je genoeg benzinne hebt iedere auto is daar dan anders in

wat vinden jullie hiervan ?

een liter benzinne kost dan ongeveer 20 a 50 euro

Doe dan diesel, die is wan zuiniger voor langere afstanden. :tu: Alleen ja, wel duurder in de wegenbelasting maar die betaal je als crimineel niet dus dat scheelt weer. ^_^

Nu genoeg zakelijk;

+ Het is realisticher

+ Het zou ook leuk zijn dat je echt kon tanken

- Je doet missies is het niet leuk. Bijv; Een tijd missie, je hebt een auto ''geleend'', je let niet echt op de tank meter en je tank is leeg. Kan je weer een andere auto stelen, kost ook weer tijd.

Conclusie: Meer pluspunten, dus ik heb op ja gestemd. Als je dan een tijdmissie hebt, moet je vantevoren maar zorgen dat je een volle tank hebt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel realistich en wel leuk als je tank dat je dan ook je slang moet pakken .. niet als je er doorheen rijdt dat je dan inees je teller op 100% staat ....

Maar aan de andere kant is het irritant , als je de Politie achter je aan heb dan moet je amaar tanken enzo , maar ik vindt dat het er wel inmag zoon tank systeem

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als benzine erin kwam maar precies zoals IV trailer zegt:

De benzine moet niet heel snel opgaan zoals in andere spellen met benzine het geval is.

Ik vind ook dat de prijs van de benzine die in de startpost staat veel te hoog is.

Het is GTA IV en niet San Andreas waar je na een paar keer proberen bij de paarden multimiljardair bent.

De boel moet wel een beetje betaalbaar blijven.

Bovendien is het realistischer als de prijs lager zou zijn.

Niet wetend wat benzine bij een tankstation kost denk ik dat $2 wel een goede prijs is voor een liter.

Ik weet namelijk wel dat wasbenzine ongeveer "euroteken" 1.50 kost.

Dollars zijn iets minder waard als euro's dus zoiets zal het wel zijn denk ik.

Bewerkt: door Dinkydau
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...