Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

Het zal vast al eens eerder gezegt zijn maargoed.

Een volle benzinetank rijd je makkelijk meer dan 500 km mee.

Als je een auto jat zal de benzine gemiddeld ongeveer half vol zitten, dat wil dus zeggen ruim 250 kilometer. De meeste mensen halen de 2 km niet eens met 1 auto.

Ookal zou je benzine bijna leeg zijn, dan ga je niet helemaal omrijden om bij een benzinestation te komen en daar nog eens 70 dollar aan benzine kwijt ziin (nico is al arm), dan jat je gewoon een nieuwe auto waar je gemiddeld weer zon 250 km vooruit kan.

Het is misschien een leuke toevoeging maar ik denk niet dat het in het spel komt omdat toch niemand serieus gaat tanken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Als je het aan en uit kon zetten zou het wel leuk zijn maar ik denk dat het er niet inkomt en als het erin komt maakt Rockstar het zo dat je er geen last van hebt bijvoorbeeld: Dat je wel benzine kan tanken maar er geen benzine vanaf gaat. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als benzine erin kwam maar precies zoals IV trailer zegt:

De benzine moet niet heel snel opgaan zoals in andere spellen met benzine het geval is.

Ik vind ook dat de prijs van de benzine die in de startpost staat veel te hoog is.

Het is GTA IV en niet San Andreas waar je na een paar keer proberen bij de paarden multimiljardair bent.

De boel moet wel een beetje betaalbaar blijven.

Bovendien is het realistischer als de prijs lager zou zijn.

Niet wetend wat benzine bij een tankstation kost denk ik dat $2 wel een goede prijs is voor een liter.

Ik weet namelijk wel dat wasbenzine ongeveer "euroteken" 1.50 kost.

Dollars zijn iets minder waard als euro's dus zoiets zal het wel zijn denk ik.

benzine is in amerika sowieso veel goedkoper, en het gaat daar niet per liter maar per gallon.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het aan en uit kon zetten zou het wel leuk zijn maar ik denk dat het er niet inkomt en als het erin komt maakt Rockstar het zo dat je er geen last van hebt bijvoorbeeld: Dat je wel benzine kan tanken maar er geen benzine vanaf gaat. ^_^

Aan en uit zetten is best onrealistisch, dan kan er nog beter een cheat komen die benzine activeerdt.

En waarom zou je benzine tanken als je benzine toch nooit leeg raakt, dan vind ik het idee van aan/uit zetten nog beter.

Ik denk ook dat het er niet in komt want dan wordt het meer een sims game dan hoe gta hoorde te zijn. (met sims game bedoel ik: tanken, slapen, eten, werken enz)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen goed idee want, het is mischien wel realistisch maar je moet altijd maar tanken voordat je de politie achter je aan krijgt. Maar als ze het zo maken dat het niet te irritant is dan lijkt het me wel oke.

Maar ik denk toch dat R* dit niet gaat doen omdat het voor irritatie's kan zorgen.

We zien wel

Greetz

Little Jacob :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In het spel mafia(1) zit het tanken ook al,

en ik heb daar welgeteld een keer moeten tanken (buiten een missie om dan). En dat was nadat ik meerder auto's gestolen had, daar de leegste van had gezocht en leeg gereden. Maar normaal gesproken is het niet hinderlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zeker wel tof zijn als je kunt tanken, dat hoort gewoon hoe kan je nou de hele dag rond rijden in een auto zonder te tanken? Ik vind dat wel fake. En dat je bij een botsing benzine verliest enzo, en dat sommige auto's zuinig rijden en andere niet ik zat laatst op SA:MP en toen zat ik in een server waar je ook moest tanken, ik vond dat wel grappig, en ook realistisch. De prijzen moeten dus ook gewoon net zo duur zijn als in het echt. Anders maar je iets wat realistisch is weer onrealistisch. Dit vind ik. (En trouwens, als je toevallig net met politie achter je aan zit en je benzine is bijna op, zullen er vast wel weer cheats voor komen)

Timothy.

Bewerkt: door Timothy.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel mogelijk zou zijn om 1 liter te tanken ofzo als je nog een klein stukje hoeft.

En het zou ook wel leuk zijn dat als de benzine op is dat de tank dan niet meer kan ontploffen.

Of met 1 liter nog een heel klein beetje.

Het zou leuk zijn als benzine erin kwam maar precies zoals IV trailer zegt:

De benzine moet niet heel snel opgaan zoals in andere spellen met benzine het geval is.

Ik vind ook dat de prijs van de benzine die in de startpost staat veel te hoog is.

Het is GTA IV en niet San Andreas waar je na een paar keer proberen bij de paarden multimiljardair bent.

De boel moet wel een beetje betaalbaar blijven.

Bovendien is het realistischer als de prijs lager zou zijn.

Niet wetend wat benzine bij een tankstation kost denk ik dat $2 wel een goede prijs is voor een liter.

Ik weet namelijk wel dat wasbenzine ongeveer "euroteken" 1.50 kost.

Dollars zijn iets minder waard als euro's dus zoiets zal het wel zijn denk ik.

benzine is in amerika sowieso veel goedkoper, en het gaat daar niet per liter maar per gallon.

:bonk: Dat had ik kunnen weten want dat heeft Adriaan van Bassie en Adriaan nog uitgelegd in een van z'n films. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat een onzin, je kunt er ook teveel realistische dingetjes instoppen zodat het vervelend gaat worden. Misschien moet Niko ook boodschappen gaan doen bij de plaatselijke winkels en de was doen? Bovendien moet je ongeveer 800 keer de stad rondracen wil de tank leegraken. Nee, dit is geen goed idee.

Cheers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je wel gewoon je auto kan wassen in een wasserette en dat je gewoon kan tanken. Maar ik wil niet dat als je gaat rijden dat er iets van die benzine af gaat en ik wil geen opmerkingen horen van dat het dan niet realistisch is, want niet alles hoeft realistisch. Het moet wel Gta blijven he. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je wel gewoon je auto kan wassen in een wasserette en dat je gewoon kan tanken. Maar ik wil niet dat als je gaat rijden dat er iets van die benzine af gaat en ik wil geen opmerkingen horen van dat het dan niet realistisch is, want niet alles hoeft realistisch. Het moet wel Gta blijven he. :D

Huh, tanken zonder dat je benzine opgaat? :puh: euhm.. apart :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...