Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

Ik hoop dat je wel gewoon je auto kan wassen in een wasserette en dat je gewoon kan tanken. Maar ik wil niet dat als je gaat rijden dat er iets van die benzine af gaat en ik wil geen opmerkingen horen van dat het dan niet realistisch is, want niet alles hoeft realistisch. Het moet wel Gta blijven he. :D

Huh, tanken zonder dat je benzine opgaat? :puh: euhm.. apart :puh:

Ja, dat je wel kan tanken, want voor wat waren de benzinestations in de vorige Gta's. Ik bedoel dat je wel kan tanken maar dat dat dan niet irritant word als het opgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

hee stel je voor je rijd rond met een volle tank en de politieschiet je auto kapot en je krijgt een enorme explosie

maar als je met een bijna lege tank rijd een veel kleinere explosie

dat zou vet zijn :D:eten:

Héhé, zou wel een leuke detail zijn. Maar dit is al heel erg ver gevonden.:D

Nog altijd veel fantasie hier:d

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaa doe het benzine erin( wel mogelijkheid hebben dat je bij options wel uit kunt zetten: voor iemand die dat niet willen). Mooi benzinetank lek schieten, gasstations veranderen in groter vuurzee( in brand steken), en vooral als je benzine op hebt: dan lekker even gaan tanken en zonder te betalen wegrijden( lol!! :D^_^:cya:8):Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaa doe het benzine erin( wel mogelijkheid hebben dat je bij options wel uit kunt zetten: voor iemand die dat niet willen). Mooi benzinetank lek schieten, gasstations veranderen in groter vuurzee( in brand steken), en vooral als je benzine op hebt: dan lekker even gaan tanken en zonder te betalen wegrijden( lol!! :D^_^:cya:8):Y )

die options zullen geen optie zijn ben ik bang voor

en die bezine stations en gastanken kapot schieten kon al he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben tege het spel word er volgens mij hartstikke eri van;

het kost behoorlijk wat geld

ik hou ervan om lekker door te kunnen rijden zonder telkens op m'n benzine meter te moeten kijken

ze kunnen niet overal in de buurt tankstations neerzetten dus als je droog komt te staan heb je een prbleem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik heb nog iets erbij tanken kost geld en duur is benzinne dus 50 euro of 20 euro per litter is wel normaal dan :engel:

Maar Als Gta IV Uit is dan komen er wel cheats zoals bij Gta Sa als je dan HESOYAM intypt dan krijg je 25.000 geld

en ARMOR-GEZONDHEID dat zal wel is fijn zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...