Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

ik heb nog iets erbij tanken kost geld en duur is benzinne dus 50 euro of 20 euro per litter is wel normaal dan :engel:

Maar Als Gta IV Uit is dan komen er wel cheats zoals bij Gta Sa als je dan HESOYAM intypt dan krijg je 25.000 geld

en ARMOR-GEZONDHEID dat zal wel is fijn zijn ;)

als je nou eerst het spel eens zonder cheats uitspeelt... dat is toch veel leuker. maar tanken lijkt mij zwaar irritant. zit je net met heel veel juten op je nek is tank leeg. nou dan kan je gelijk wel opdoeken denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

mij lijkt het wel leuk als jij veel benzine heb en de politie achter je niet dat je zo in een achteervolging zit en dat hun benzine op is

of dat als je in een achtervolging in de woestijn zit de benzine op is je stapt uit pakt snel een rocket launcher en ff allemaal neerknalt en dan (als het kan) een heli spawnen

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het wel leuk als jij veel benzine heb en de politie achter je niet dat je zo in een achteervolging zit en dat hun benzine op is

of dat als je in een achtervolging in de woestijn zit de benzine op is je stapt uit pakt snel een rocket launcher en ff allemaal neerknalt en dan (als het kan) een heli spawnen

Een redelijk lange zin, maar ik zie de logica er niet in.

Even in ABN:

Mij lijkt het wel leuk als je veel benzine hebt wanneer de politie achter je zit. Dat je in een achtervolging zit en dat hun benzine plots op is.

Wat mij niet leuk lijkt is dat als je in een achtervolging in de woestijn zit, de benzine van je eigen auto op is. Je stapt uit en pakt snel een Rocket Launcher en dan even de politie achtervolgers neerknallen. En dan moet er (als dat kan) een helicopter spawnen.

Nou volgens mij is er ergens iets fout gegaan in je beredenering want eerst zeg je dat je niet wil dat je benzine opraakt, maar dan wil je wel de politie 'ff' neerknallen met een rocket launcher, om vervolgens met een helicopter wegvliegen die uit het niks spawnt.

Denk er eens over na.

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ´t snap, hij vind ´t leuk als de benzine van de politie op is tijdens de achtervolging. Wat hij ook leuk vind is dat je in de woestijn zit te rijden en dat je benzine opraakt, je uitstapt en je iedereen kan neerschieten met een Rocket Launcher. Vervolgens als er een cheat voor is, een helikopter spawnt en er vandoor gaat.

Hoe dan ook, het lijkt mij juist leuk als je benzine nodig hebt. Het is de realiteit, wel is het de vraag of je bezine kunt stelen. Tanken en er vandoor gaan of een mes op de keel zetten van de medewerker in de benzinepomp.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft vrijgegeven dat een auto stelen zo gaat:

Ruitje inslaan

In auto stappen

Proberen de auto te laten starten met draadjes

Dus volgens mij is het dat als ze benzine in het spel doen, je echt wel baalt als de benzine op is.

En dat er dan een metertje is waarop je kan aflezen hoeveel benzine je nog hebt.

Zodat je voortijdig naar een tankstation gaat. (of een afgelegen plek en daar een auto jat)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het geen goed idee om benzine in GTA IV te stoppen, lijkt me echt irritant, als je benzine op is en je bent niet bij een tankstation ben je je auto kwijt en dan moet je een nieuwe jatten en met dat nieuwe systeem van politie krijg je bijna meteen politie achter je aan als je iets fout doet waar getuigen bij zijn!!! En dan moet je weer van de politie af zien te komeen, lijkt mij dus geen goed idee! Ik denk ook niet dat ze dat in het spel gaan zetten!!!

Maar als er een cheat komt zodat je benzine nooit op gaat vind ik het goed.

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het geen goed idee om benzine in GTA IV te stoppen, lijkt me echt irritant, als je benzine op is en je bent niet bij een tankstation ben je je auto kwijt en dan moet je een nieuwe jatten en met dat nieuwe systeem van politie krijg je bijna meteen politie achter je aan als je iets fout doet waar getuigen bij zijn!!! En dan moet je weer van de politie af zien te komeen, lijkt mij dus geen goed idee! Ik denk ook niet dat ze dat in het spel gaan zetten!!!

Maar als er een cheat komt zodat je benzine nooit op gaat vind ik het goed.

Ga een spel als mafia spelen, hier zat tanken ook al in en irritant was het zeker niet.

Ik heb zoals al eerder geschreven maar een keer meegemaakt dat m'n tank leeg was.

En dan alleen omdat ik een stuk of 10 auto's gejat had en de leegste toen heb leeg gereden.

@de plag,

Ik meen gelezen te hebben dat dat een van de (ik geloof 3) manieren was om de auto te jatten.

Bewerkt: door bastiaansiemen
Link to comment
Delen op andere websites

@de plag,

Ik meen gelezen te hebben dat dat een van de (ik geloof 3) manieren was om de auto te jatten.

dat kan idd kloppen. de 2de zou wel zijn iemand uit een rijdende auto trekken en wegrijden. maar wat zou de 2de dan kunnen zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

@de plag,

Ik meen gelezen te hebben dat dat een van de (ik geloof 3) manieren was om de auto te jatten.

dat kan idd kloppen. de 2de zou wel zijn iemand uit een rijdende auto trekken en wegrijden. maar wat zou de 2de dan kunnen zijn?

grappig dat je mij quote en marvin's naam er staat :7

maar idd heb me dat ook afgevraagd, misschien zoiets als sleutels jatten?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dit erin willen doen hadden ze dat beter bij SA kunnen doen want daar reis je tussen 3 steden.

gta 4 is 1 stad daarom zitten er ook geen vliegtuigen in.

Dan zou het wel raar zijn dat je dan wel ken tanken.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen, woestijn gebieden?? waar hebben we het over zeg! het is toch in new york...mij lijkt het wel mooi om te moeten tanken. Dat je bijvoorbeeld in sloeber wijken auto jat waar de tank telkens bijna op is! Omdat mensen het niet geen benzine kunnen betalen! Dan denk je nog wel een 2e keer na of je toch niet een die peperdure bak in de villawijk jat!Maarja om stil te staan als je net een bank heb beroofd is ook wel zuur. ik vindt dat je zelf moet bepalen of je het aan of uit wil zetten

Bewerkt: door dj.tappie
Link to comment
Delen op andere websites

We grappig bedacht.Het heeft voordelen en nadelen

Pluspunten

Meer realiteit

Leuker voor sommige mensen

En je hebt dan ook meer Zijmissies zoals Tank a car of zoiets :bonk:

Minpunten

Je kan minder hard rijden omdat dan de tank snel leeg gaat

Als je de politie achter je aan hebt dan is het lastig als de tank op is

Als je midden in de woestijn ofzo rijdt dan is er geen plek waar je kan tanken

Dit is mijn mening

er komen geen woestijnen in gta IV volgens wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

We grappig bedacht.Het heeft voordelen en nadelen

Pluspunten

Meer realiteit

Leuker voor sommige mensen

En je hebt dan ook meer Zijmissies zoals Tank a car of zoiets :bonk:

Minpunten

Je kan minder hard rijden omdat dan de tank snel leeg gaat

Als je de politie achter je aan hebt dan is het lastig als de tank op is

Als je midden in de woestijn ofzo rijdt dan is er geen plek waar je kan tanken

Dit is mijn mening

er komen geen woestijnen in gta IV volgens wikigta

Niet alleen volgens wikigta het is al lang bevestigd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...