Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Benzine tanken in GTA IV lijkt me leuk, maar ik denk niet dat het erin zal komen. Toch hoop ik dat de mogelijkheid zal bestaan om te tanken, GTA IV zou immers realistisch zijn, maar aan de andere kant past het niet echt bij de gameplay vind ik.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

kijk,we praten hier niet meer over GTA:SA,waar je soms geen enkel wagen meer ziet,NY never sleep's,er zal altijd wel een andere auto zijn indien het mogelijk is om zonder benzine te vallen,woestijn in NY bestaat niet! en oke je moet draadjes koppelen bij stilstaande wagens maar er zulen er wellicht genoeg rondrijden zodat je snel weer een andere hebt en weer verder kan :puh:,dus tanken er wel of niet in,maakt niet zo veel uit, na 10 keer tanken stel je toch een andere!

Link to comment
Delen op andere websites

michael50000 geeft gelijk waarom zou jeje geld verspillen aan benzine

als je dood gewoon een andere auto pakt.

:N dat mag niet! :N:puh:

kijk deze screen hieronder eens... het tankstation is erg gedetailleerd!

http://pnmedia.gamespy.com/planetgrandthef...ns/2/shot47.jpg

en bij deze screen (hieronder) zie je op een bord staan ''put Ron in your tank'' misschien een bekend benzine-merk in gta4?

http://pnmedia.gamespy.com/screenshots/pgta/23993982.jpg

het kan natuurlijk ook gewoon opvulling van de stad zijn maar wie weet... ik geloof er in ieder geval wel in!

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij een zeer goed idee om te kunnen tanken. Niet perse omdat het moet, maar gewoon als leuk extraatje zeg maar. Kom maar op :tu:

Het zou wle leuk zijn als je echt wagens ook kon kopen. Die dan ongelooflijk veel vetter zijn dan degene die rond rijden en wanneer je ze in de prak rijd dat ze dan in je huis terug respawnen

Link to comment
Delen op andere websites

dat zou wel leuk zijn.

maar aan de ene kant ambetant vb. in een missie als je tegen de tijd moet rijden.

en je auto valt zonder benzine datzouwel heeeel ambetant zijn.

ik neem aan dat je dan benzine gaat tanken voor je gaat racen hé, maar ik denk dat er ook niet veel word geracest want new york is allemaal gebouwen maar we zien wel als het spel uit is
Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het leuk want in gta sa zijn er ook tankstations voor nix net als autowasseretes
fsy klopt ja, lijkt wel leuk als je kogelgaten en vuilnis op je auto hebt gehad ofso ga je naar wasstraat, pay en spray ofso kwam er toch niet meer in?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...