Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Ik vind dit wel een goed idee. Het is al in enkele spellen zoals in Mafia daar kun je wel gaan tanken maar rij je wel zeer lang met een volle tank. Het is er ook niet dat je ze leegrijdt. Wat wel dan gaat moete zijn is dat er een snelheidsmeter met alle lichtjes moet komen om te kunnen aangeven hoeveel benzine je nog hebt en dit is wel niet echt zo in GTA games. Ook misschien nog leuk zou zijn een knop waar je je auto kunt mee starten en stilleggen, ook dit is het geval in Mafia.

GTA IV the dream ..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk als je de keuze hebt om "geen" missies te doen. of dat je het kunt uitzetten als je een missie gaat doen. Maar er zal veel frustratie komen als je wagen tijdens een missie opeens stil staat.

Een aan en uitfunctie dus... Verder een prima idee.

Link to comment
Delen op andere websites

In principe is dit wel een goed idee. Maar dit mag niet te uitgebreid worden, je benzine mag natuurlijk niet TE vlug opgaan. Voor de rest kan dit wel een goed idee worden, maar volgens mij wordt het op de duur wel irriterend.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me erg leuk, ook dat elke auto een ander verbruik heeft, je kan dan SUV's hebben die 1 op 3 rijden of een hele zuinige hybride die 1 op 20 rijd. Maar als je een SUV hebt die 1 op 3 rijd, en er zit een 200 liter tank in, kan je nog 600 km rijden, dat is tijdens een missie of politieachtervolging meer dan voldoende vind ik.

Het aantal benzine moet natuurlijk wel zichtbaar zijn, bijvoorbeeld als je in een auto rijdt met Third Person View dat je met een toets een benzinemeter ziet, snelheidmeter, toerenteller, wat je nog maar meer wilt.

Als je een auto steelt zit die natuurlijk niet altijd helemaal vol met benzine, maar als je ergens in de woestijn staat en er rijden auto's kunnen die ook extra jerricans bijhebben die je kan kopen/stelen.

En als er dan benzine in zit, zou 't natuurlijk ook lol zijn om de benzinetank lek te kunnen schieten, en bij een achtervolging 't aansteken en BOOM!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goed idee. De hoofdreden daarvoor is dat het de game realistischer maakt en ik hou van realisme. Alleen moet het wel goed uitgewerkt zijn. Iets wat mij leuk lijkt is dat je dan af en toe moet uitstappen om te tanken (niet overdreven vaak, dan ben je vaker aan het tanken dan missies te doen) en dan je dan voor een keuze staat; netjes betalen of wegrijden en de politie achter je aan? Natuurlijk is het ook leuk (wat eerder is gezegd) dat er ook onderscheid wordt gemaakt in de auto’s zelf. Zo zal een sportwagen meer verbruiken dan een klein stads auto’tje. Je kan er leuke dingen mee doen, maar zo als ik al eerder zei, dan moet het wel goed uitgewerkt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een goed idee het maakt het een stuk realisticher maar ik heb tog nee waardeloos idee gestemd omdat het een paar nadelen heeft bij missies moet je steeds gaan tanken enzo en het is ook irritant als je lekker aan het rond rijen bent moet je weer gaan tanken dus ik vind het eigenlijk aan de ene kant een goed idee en aan de andere kant een waardeloos idee. :engel::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het een heeel leuk idee :klap::tu: het zou erg leuk zijn :D maar heeft ook na delen :puh: zit je in de middel of nowhere :puh: en geen benzine LOPEN DAN MAAR :puh: maar ik zou het echt grappig vinden als dit gebeurt :puh: en lekker tanken en rij je lekker door zonder te betalen :puh: haha zie het al voor me een leuk idee! :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...