Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Ik heb uiteindelijk gekozen voor ''ja''

Het maakt het er wel allemaal realistischer op. En het geeft een uitdaging om geld te verdienen omdat je ook moet tanken. Ik vind wel dat ze er dan genoeg benzine-stations moeten plaatsen, zodat je onderweg altijd even kan tanken.

Link to comment
Delen op andere websites

Benzine lijkt me we een beetje irritant, ben je aan het scheuren op de snelweg met je opgepimpte bak, hoor je ineens: sput, sput... en sta je stil, nou, dan kan je bij sommigen wel wat scheldwoorden door de kamer horen vliegen (Bij mij ook wel) :bonk:

Aan de ene kant zou het dan ook wel weer leuk zijn als je een gat in de benzinetank kon schieten, waardoor de auto in 5 minuutjes (in het echt) stilstaat. Zou ook wel weer leuk zijn. Maarja, al met al kies ik toch voor nee, omdat het soms toch wel zwaar irritant kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Benzine lijkt me we een beetje irritant, ben je aan het scheuren op de snelweg met je opgepimpte bak, hoor je ineens: sput, sput... en sta je stil, nou, dan kan je bij sommigen wel wat scheldwoorden door de kamer horen vliegen (Bij mij ook wel)

Als R* een benzinemeter inbouwt dan gebeurt er niks (als je er op let tenminste).

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

het zal ook wel leuk zijn dat ze diesel, lpg in stoppen...

of messchien allerlei soorten benzine.

bijf. een benzine dat je lang kan rijden, benzine dat je HEEL snel kan rijden of zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je zelfs in het echt niet.

Ik ben voor alleen Benzine.

maar wel met een Jerrycan die je kan vullen.

En dat die dan in de wapenlijst staat.

En dan op "schieten" moet drukken bij je benzine gat (weet niet hoe dat heet :$ )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je zelfs in het echt niet.

Ik ben voor alleen Benzine.

maar wel met een Jerrycan die je kan vullen.

En dat die dan in de wapenlijst staat.

En dan op "schieten" moet drukken bij je benzine gat (weet niet hoe dat heet :$ )

als die jarrycan in de wapenlijst zou staan...

dan zou het ook best handig zijn voor de fikkie :dans:

bijf. "schieten drukken" en dan gaat hij jarrycan open maken en dan over de grond gieten. ff lopen met die gietende jarrycan en dan als je klaar bent...luciefers tevoorschijn... aansteken... luciefer gooien...WHOEM!!!! dan heb je een soort vuur-lijn...

(maar dan zou het ook handig zijn als R* luciefers in GTA IV maken...) :)

maar wat moet je nou met luciefers zoender sigaretten? :?

tabak winkels in GTA IV!!! :sigaar:

Bewerkt: door avkhymovych
Link to comment
Delen op andere websites

Het idee lijkt me wel grappig. Maar het moet uit te schakelen zijn of je moet echt een flink eind kunnen rijden op een volle tank. Dan idd maar een beetje proberen uit te kienen of je een wilde achtervolging nog gaat redden, of beter eerst kunt tanken voor je wat flikt :)

Maar zo heb ik nog wel meer ideeën.. Zoals je auto op slot kunnen doen (en uitzetten, anders kost je dat weer benzine :clown: ), zodat je auto ook blijft staan. Nu moet je soms maar afwachten of je auto er nog is, nadat je even een winkel in bent gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op ja gestemd, omdat me dit gewoon een vet idee lijkt en het wat meer realisme aan GTA toe zou voegen, want daar hou ik van. Maar dan moeten ze het wel beter uitwerken als in Mafia. Daar had je auto ook een beperkte voorraad benzine, maar die was zo groot dat je het metertje zelfs nooit terug zag lopen (behalve als je de tank lekschoot). Dan blijft er van het hele concept ook niks over. De benzinetank moet dus niet te klein worden, maar ook zeker niet te groot.

Hopelijk zijn jullie het hiermee eens :sigaar:.

Groeten van jullie forumlimburger,

Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...