Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

tanken in gta heeft me altijd al leuk geleken

als het maar niet tevaak is

bijvoorbeeld anderhalf uur rijden met een volle tank is voldoende ..

maar dan vind ik ook dat ze km teller erin moeten stoppen

mph en km

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee...maar dan wel goed uitgewerkt liefst...zoals in mafia ineens zonder waarschuwing zonder benzine vallen is het ook niet...

Hiermee zouden ze de uitgaven ook weer wat realistischer maken...normale mens eet, drinkt, koopt kleren, wapens :puh: en benzine voor de auto...maar zoals de meeste hier zeggen volle tank waar je ff mee doorkan dan toch...en de kilometerteller zou nieuwe dimensie aan het spel geven omdat je dan eindelijk je persoonlijke garage eens gebruikt...anders is het 'maar' de totale som van het aantal km's dat je hebt gereden in de auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil juist erg graag benzine in het voertuigen: het zal echt lachen zijn als je auto of wat dan ook, in de vrij is je geef dan veel gras: net zo lang dat die bezine op si( dan hoor je z,n bezopen geluid: blupblupblup hahaha lol :D^_^_O_8):bier::klap: )

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen zeggen nee, ik ga een top drie maken met smoesjes

1.Stel je voor midden in een achtervolging

2.Stel je voor midden in de middel of nowhere

3.Dan sta je om de 2 minuten te tanken>hier denkt *R wel over na hoor

Ik hoop zo'n optie van tanken *on,*of

Het maakt het spel alleen maar realistis

DE VOORDELEN

1. je bent dan niet 2 weken klaar.

2.*R heeft iets nieuws gemaakt _O_:puh:

De Nadelen

Laat ik het er maar niet over hebben! :schater::bier:^_^:puh:

Greetz gekkieJ01

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ja geantwoord.

Volgens mij kun je het vergelijken met je wapens. Als je munitie op is moet je ook herladen of munitie kopen bij een wapenhandelaar.

Natuurlijk zou een jerrycan kunnen helpen waardoor je midden in een achtervolging je tank kunt bijvullen door op de jerrycan (of één of andere knop) te drukken zonder te moeten stoppen. Natuurlijk eenmaal de jerrycan(s) ook leeg zijn moet je stoppen om te tanken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ja geantwoord.

Volgens mij kun je het vergelijken met je wapens. Als je munitie op is moet je ook herladen of munitie kopen bij een wapenhandelaar.

Natuurlijk zou een jerrycan kunnen helpen waardoor je midden in een achtervolging je tank kunt bijvullen door op de jerrycan (of één of andere knop) te drukken zonder te moeten stoppen. Natuurlijk eenmaal de jerrycan(s) ook leeg zijn moet je stoppen om te tanken.

Cool idee met die jerrycans ! T lijkt me wel cool dat je die jerrycans ook neer kan zetten ergens en wanneer je erop schiet ontploffen ze :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hier ook iets over gezegt maar dan in een andere topic en het lijkt me zelf een goed idee dat er benzine in GTAIV moet komen.

Want in de andere GTA spellen heb je ook benzine pomps maar die worden nooit gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 'Ja' gestemd.

Aangezien je ook moet eten.

Dus als je ook moet eten, lijkt mij het wel realistisch om ook benzine stations te maken, die het ook doen.

@gekkieJ01

Zonder benzine in een missie, Dat kan je ook verglijken met zonder munutie.

Ik hoop tot er Benzine in het spel komt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee lijkt me niks, zit je midden in een agtervolging in een missie of zit de politie achter je aan en gaat je benzine op :duh: het moet niet te realistisch worden anders is het niet leuk meer.

Straks moet je zelfs gaan slapen 10 uur op een dag :bonk:

ja als ze het echt realistisch gaan doen is je benzine heus niet zomaar op hoor.

En slapen doe je trouwens al bij gta, als je saved gaat de tijd iets van 6 uur vooruit ofzo, om te 'slapen'.

Link to comment
Delen op andere websites

jullie overdrijven, ze gaan heus niet maken dat je benzine om de 10 min op is, ik denk wel dat je 3,4 uur kan rijden. Trouwens je zal het wel kunnen zien wanneer het bijna op is. Maar toch zou het leuk zijn dat je het kan kiezen bij opties

Link to comment
Delen op andere websites

jullie overdrijven, ze gaan heus niet maken dat je benzine om de 10 min op is, ik denk wel dat je 3,4 uur kan rijden. Trouwens je zal het wel kunnen zien wanneer het bijna op is. Maar toch zou het leuk zijn dat je het kan kiezen bij opties

Wat is de fun er dan nog aan? :bonk: Want als het zo lang duurt voordat je weer moet tanken geeft het geen extra uitdaging, alleen maar irritatie :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...