Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

In de voorgaande delen van GTA zat er niet eens een snelheidsmeter in laat staan dat ze er nu

dan een benzine meter in gaan doen lijkt me een stuk leuker als ze er eerst een snelheidsmeter inzetten.

Maar het lijkt me wel een leuk idee, maar wel dat je dan ook echt bij de benzinepomp naar binnen kan om afte rekenen of is dat dan weer te realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Ja voordelen en nadelen. :bonk:

Mischien dat er een code voor is dat je je brandstof bij kunt vullen. :sigaar:

Zonder naar een tankstation te moeten :bier:

Mischien ook leuk als je 6 sterren hebt.

Moet de politie bijtanken en jij maar code invoeren :slotje:

doei!

Bewerkt: door Dutchy3010
Plaatje dat geen betrekking had op het topic verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

het is dan wel realistisch als er benzine in GTA IV zou worden gestopt, maar ik denk dat het spelen van het spel zelf een stuk irritanter wordt. Een dikke actiegame waarin je de lul kan zijn omdat je zoiets onbenulligs als tanken vergeten bent.... Riiiiiiiiight.

Ik denk dat R* het realistisch maakt, zolang het niet af doet aan de gebruikerservaring. Een leeglopende benzinetank lijkt mij eerder irritant dan leuk omdat het realistisch is...

Link to comment
Delen op andere websites

het is dan wel realistisch als er benzine in GTA IV zou worden gestopt, maar ik denk dat het spelen van het spel zelf een stuk irritanter wordt. Een dikke actiegame waarin je de lul kan zijn omdat je zoiets onbenulligs als tanken vergeten bent.... Riiiiiiiiight.

Ik denk dat R* het realistisch maakt, zolang het niet af doet aan de gebruikerservaring. Een leeglopende benzinetank lijkt mij eerder irritant dan leuk omdat het realistisch is...

Maar hoevaak komt het nou voor dat je tank leeg is? Een auto haalt gemakkelijk 500 kilometer op een tank, dus je moet aardig lang rijden wil je 'm leeg zien te krijgen.

Het lijkt mij zeker wel leuk, ook omdat ze de realistische tour opgaan moeten ze dit er eigelijk wel indoen vind ik...

Mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor gestemd, 'Benzin' van Rammstein is een leuk nummer! Wat? Oh, verkeerd begrepen :bonk:

Flauwe grap, excuses.

OK, nu serieus:

Ik heb geen zin om de hele tijd erop te letten of ik wel genoeg benzine heb om van het ene punt naar het andere te gaan. Het moet wel een spel blijven he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor gestemd, 'Benzin' van Rammstein is een leuk nummer! Wat? Oh, verkeerd begrepen :bonk:

Flauwe grap, excuses.

OK, nu serieus:

Ik heb geen zin om de hele tijd erop te letten of ik wel genoeg benzine heb om van het ene punt naar het andere te gaan. Het moet wel een spel blijven he ;)

Er is niemand die je zegt dat je er de hele tijd moet op letten.

Als ze doen zoals in real life (IRL) dan is er een verkliksysteem (lampje of geluidje) die je verwittigd als je tank bijna leeg is en je momenteel op reserve rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor gestemd, 'Benzin' van Rammstein is een leuk nummer! Wat? Oh, verkeerd begrepen :bonk:

Flauwe grap, excuses.

OK, nu serieus:

Ik heb geen zin om de hele tijd erop te letten of ik wel genoeg benzine heb om van het ene punt naar het andere te gaan. Het moet wel een spel blijven he ;)

Er is niemand die je zegt dat je er de hele tijd moet op letten.

Als ze doen zoals in real life (IRL) dan is er een verkliksysteem (lampje of geluidje) die je verwittigd als je tank bijna leeg is en je momenteel op reserve rijdt.

Nee, maar het houdt wel in dat je voor dat je een lange missie begint of een achtervolging eerst telkens moet checken hoe het met je benzine zit... Erg irritant, bovendien gaat het toch nooit werken, want je tankt misschien 1 a 2x en daarna ben je het zat, als dan je benzine op is steel je gewoon weer een andere auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee :tu:!!!

De prijs van bezine moet trouwens beinvloed worden door de beurs :clown: Lijkt me grappig tenminste.

Als je vaak achter mekaar tankt gaat de prijs omhoog.

Ik vind het vooral een goed idee want soms kon je úren doorrijden zonder te tanken, vind ik best wel dom.

En rijen bij benzinepompen?? Jahahahaha! ook een goed idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goed idee maar dan moeten andere autos ook kunnen tanken anders slaat het nergens op.

En dat betekent dat poppetjes helemaal uit hun auto moeten stappen naar de benzinetank lopen enz. Mssn dat dat te veel werk is om te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goed idee maar dan moeten andere autos ook kunnen tanken anders slaat het nergens op.

En dat betekent dat poppetjes helemaal uit hun auto moeten stappen naar de benzinetank lopen enz. Mssn dat dat te veel werk is om te maken.

Ze hoeven nie echt uit te stappen, er kunnen ook tankstations zijn met bediening.

Je mag dus gerust in uw wagen blijven zitten.

Van zodra je bij een tankstation komt krijg je een menu waaruit je dan je keuze moet maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goed idee maar dan moeten andere autos ook kunnen tanken anders slaat het nergens op.

En dat betekent dat poppetjes helemaal uit hun auto moeten stappen naar de benzinetank lopen enz. Mssn dat dat te veel werk is om te maken.

Ze hoeven nie echt uit te stappen, er kunnen ook tankstations zijn met bediening.

Je mag dus gerust in uw wagen blijven zitten.

Van zodra je bij een tankstation komt krijg je een menu waaruit je dan je keuze moet maken.

hebben ze dat in NY ook? ik denk alleen maar bediening...

als er bezine komt moet er ook een snelheidmeter :D

Link to comment
Delen op andere websites

tja mijn mening is verdeeld ene kant is het vervelend om er op te letten met achtervolging enzo maar het is wel heel realistisch maar als ze dat doen doe dan de politie ook beter dat ze ook bij snelheid wat doen dat je bv een boete thuis krijgt en door rood licht

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weet iemand misschien ofdat het nodig zal zijn om te gaan tanken ?

Ik heb hier nog niets over gelezen maar het zou wel leuk zijn :)

Bewerkt: door Joriz
topic samengevoegd met bestaand topic over brandstof tanken
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op ons GTAForum! (Ik noem het ons want ik voel dat het een deel van me is ;))

Laat mij je de zoekfunctie introduceren. Het is een knop waar het volgende op staat: "Zoeken"

Het is heel handig typ je gewenste zoekwoord in "Tanken" en voila je hebt een aantal resultaten :D

Maar omdat je nieuw bent wordt het je vergeven ;)

Tanken lijkt me inderdaad heel leuk! Maar zal R* het misschien geen "echt" tijdverdrijf vinden?

Alhoewel in SA had je tankstations waar je niks mee kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...