Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

Welkom op het foru, :tu:

Volgens mij is het nog geen feit dat er in GTA IV getankt moet worden maar zeker weet ik dat niet. Als je dat zeker wilt weten moet je even in het feiten topic kijken. Mij lijkt het een beetje irritant als je moet gaan tanken als je in een missie zit of taxi missies doet of paramedic.....

Verder is er nog een topic wat gaat over tanken, namelijk dit topic

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

ik zou het ook wel leuk vinden als je kan tanken, dat zou de missies ook moeilijker maken, en dat zou ik wel leuk vinden.

dat zou echt wel zalig zijn, realistiser maar wel ferm klote als je zonder valt met de politie of andere bendes,... achter je aan

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat al reeds een topic over. Hou dus op met posten ;)

Ga maar lekker daarin posten.. Moet ik voor jullie de link opzoeken?

Ik denk dat ze het zelf wel kunnen vinden hij staat nog op die pagina met alle topics!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het gtaforum. :bier: Ik denk dat er wel tanken zijn in GTA 4 want in haast alle GTA"s zijn er tanks. ;)

:schater::schater::schater: het gaat niet om een tank maar om tanken; benzine dus.

Er bestaat al reeds een topic over. Hou dus op met posten ;)

Ga maar lekker daarin posten.. Moet ik voor jullie de link opzoeken?

Moderator gedrag.... (overbodig) bovendien was dit al gemeld.

Die post van MisterX is ook vrij overbodig volgens mij.......

Maar het lijkt mij niet handig, want bij van die lange voertuigen missies, zoals dus taxi, Pimping, paramedic, viligante enzovoort zou je dan niet lang vol kunnen houden of je moet dan ineens tanken wat dus heel irritant is. Ik denk dus niet dat R* het erin stopt, want het idee is op zich wel leuk maar het werkt gewoon niet.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

tanken denk ik niet dat het erin komt , natuurlijk is het erg realistisch , maar stel jij bent met een auto aan het rijden die je lang zocht en de benzine is leeg , jah lekker is dat sta je dan :puh: of ook met taxi/brandweer/politie ( ook als hij achter je aan rijd zou het niet zo lekker zijn voor hem ) dusjah , nee denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat Tanken erin moet want het is relistisher. En ik GTA 3 volgens mij had je al Tankstations. En VC ook. In GTA SA ook maar waarmo zouden dat ze erin stoppen als je niet kan tanken :bonk: Dus voor mij mag het er wel in!

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat Tanken erin moet want het is relistisher. En ik GTA 3 volgens mij had je al Tankstations. En VC ook. In GTA SA ook maar waarmo zouden dat ze erin stoppen als je niet kan tanken :bonk: Dus voor mij mag het er wel in!

-ScOrp1 :sigaar:

omdat je een tankstation kan laten ontploffen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...