Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Tanken zou wel leuk zijn. De vraag is echter: who the f*ck gaat ook daadwerkelijk tanken ;) Ik denk dat iedereen het 2x probeert en daarna gewoon een andere auto zal jatten als zijn tank leeg is aangezien het ongelooflijk irritant is om elke keer je tank weer bij te vullen. Waarschijnlijk zal het dan (als je straks echt moet gaan tanken) een uur duren ofzo voordat je tank leeg is. (lijkt mij) ... Ooit wel eens een uur lang in dezelfde auto gereden? Oké, misschien een paar keer wat wel navulwaardig was ^^ Maar voor de rest doe je dat echt niet :puh:

Ik weet overigens niet meer wat ik heb gestemt aangezien ik (blijkbaar) héél lang geleden al had gestemt maar nooit een reactie heb bepost :puh:

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Tanken zou wel leuk zijn. De vraag is echter: who the f*ck gaat ook daadwerkelijk tanken ;) Ik denk dat iedereen het 2x probeert en daarna gewoon een andere auto zal jatten als zijn tank leeg is aangezien het ongelooflijk irritant is om elke keer je tank weer bij te vullen. Waarschijnlijk zal het dan (als je straks echt moet gaan tanken) een uur duren ofzo voordat je tank leeg is. (lijkt mij) ... Ooit wel eens een uur lang in dezelfde auto gereden? Oké, misschien een paar keer wat wel navulwaardig was ^^ Maar voor de rest doe je dat echt niet :puh:

ik denk wel dat je gelijk hebt want als je elke keer moet tanken kost je dat geld en niko is niet zo rijk

Link to comment
Delen op andere websites

hmm je moet hetb aan en uit kunnen zette

met een cheat bijv. :puh:

lijkt me handiger dat als rockstar zo ver gaat dat ze het erin doen, dat je het uit kan zetten in het menu. Anders moet je per se cheaten als je die functie niet wilt en dat verpest je hele savegame :puh: veel mensen (zoals ik) willen het spel uitspelen zonder cheats te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist irritant dat je dan nog een schermpje hebt waar het op staat hoeveel bezine je nog hebt het kost geld en het kost tijd en als je benzine op is dan moet je verder lopen en als je word achtervolgt ben je dood het is alleen maar verelend als je moet gaan tanken :D mara het is wel leuk bedacht :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij wel vet

om het half uur tanken

1$ per liter en noot hoger als 5$

want in een SUV of zo past 200 liter

en in het wapenarsenaal ook jerycans

en een soort wegenwacht die je kan bellen als je benzienen op is

je op ieder eiland als je wat verderbent bij EEN benzinenpomp gratis mag tanken

bijv een pomp van een vriend

er een cheat moet zijn om vollen benzienen te zijn

een cheat om benzinen uit te zetten (na saven en consol uitzent en weer aan benzine ook weer aan)

en was somigen mense zegen

als je benzinen in de MIDDLE OF NOWHERE op is...

dat kan niet je bent in NEWYORK

een mega grote stat

daar zijn geen woestijnen en middle of no wheres

:D

doei

m.v.g. martien-star

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een redelijk idee maar dan moet het niet zo erg zijn als bij een mod die ik ooit voor GTA VC had gedownload dat je na een minuut volgas al zonder benzine zit :70_0

Als het nou gewoon zo is als in de 'normale' wereld , dat je bijvoorbeeld met een SUV een actieradius van zo'n 500 kilometer heb als je vol gas door de stad scheurt ofzo. Maar ik denk dat ze het er uit laten omdat het eigenlijk niks toevoegd aan de game , het kan alleen maar irrietant zijn.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een redelijk idee maar dan moet het niet zo erg zijn als bij een mod die ik ooit voor GTA VC had gedownload dat je na een minuut volgas al zonder benzine zit :70_0

Als het nou gewoon zo is als in de 'normale' wereld , dat je bijvoorbeeld met een SUV een actieradius van zo'n 500 kilometer heb als je vol gas door de stad scheurt ofzo. Maar ik denk dat ze het er uit laten omdat het eigenlijk niks toevoegd aan de game , het kan alleen maar irrietant zijn.

Greetz :sigaar:

Klopt maar het zorgt toch wel weer voor realisme en zorgt dat het moeilijker want als je bijv. de politie achter je aan hebt heb je maar een bepaalde tijd om het te haalde want anders is je benzine op :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou tanken wel tof vinde,

maakt het ook een stuk realischtischer.

dan hebben de tankstations als Gasso eens egt nut :puh:

maar het kan soms vervelend zijn.'

en dat als je ergens snel met een taxi ging.

en je moet er supersnel zijn.

zou ik het vervelend vinden als die taxichauffeur nog ff moest tanken

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou tanken wel tof vinde,

maakt het ook een stuk realischtischer.

dan hebben de tankstations als Gasso eens egt nut :puh:

maar het kan soms vervelend zijn.'

en dat als je ergens snel met een taxi ging.

en je moet er supersnel zijn.

zou ik het vervelend vinden als die taxichauffeur nog ff moest tanken

denk niet dat het bij taxi zo snel zou gebeuren. en zelfs als ze het erin doen, je tank is echt niet 1,2,3 leeg hoor..weet je hoeveel km je in een gemiddelde auto op een volle tank kan rijden..zo lang heb je dezelfde auto niet eens in gta :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...