Jump to content

Tanken van benzine in in GTA IV


diamond

bezine goed idee  

502 leden hebben gestemd

  1. 1. benzine goed of fout

    • ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146


Recommended Posts

denk niet dat het bij taxi zo snel zou gebeuren. en zelfs als ze het erin doen, je tank is echt niet 1,2,3 leeg hoor..weet je hoeveel km je in een gemiddelde auto op een volle tank kan rijden..zo lang heb je dezelfde auto niet eens in gta :puh:

een auto ryd denk ik 1 op 15

in een auto gaat 70 liter.

70×15=1050

je hebt helemaal gelijk zal ik maar zegge.

1050 kilometer ryden met 1 auto door LC.

hoe kom ik er bij :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    11

  • JasonStatham

    6

  • Rensch

    5

  • 2fast{0}

    5

Als er 200 liter in de tank gaat dan kun kun je in een normale auto met een verbruik van 1 op 10 2000 km rijden. Zelfs in een gebied 10x groter is dan SA kom je nooit droog te staan. Ik was eerst voor maar ik was vergeten wat spoeky zei. Kan je wel omheen werken maar heeft weinig meerwaarde. Airbags lijken me wel leuk. Als je dan op heel hoge snelheid met je auto ergens tegenop knalt dat je dan even niet uit je auto kan ofzow. Met politieachtervolgingen moet je dus beter leren rijden.

denk er aan amerikaanse autos verbruiken meer lol tanken in gta zou cool zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Als er 200 liter in de tank gaat dan kun kun je in een normale auto met een verbruik van 1 op 10 2000 km rijden. Zelfs in een gebied 10x groter is dan SA kom je nooit droog te staan. Ik was eerst voor maar ik was vergeten wat spoeky zei. Kan je wel omheen werken maar heeft weinig meerwaarde. Airbags lijken me wel leuk. Als je dan op heel hoge snelheid met je auto ergens tegenop knalt dat je dan even niet uit je auto kan ofzow. Met politieachtervolgingen moet je dus beter leren rijden.

denk er aan amerikaanse autos verbruiken meer lol tanken in gta zou cool zijn

ja amerikaanse auto's verbruiken wel meer. maar de meeste auto's komen niet onder de 1 op 8 oid hoor. en in amerika is de benzine natuurlijk veeel goedkoper..

@simmeralpha, 200 liter in een tank? zelfs een hummer heeft maar een 120 liter tank. de meeste auto's hebben zo'n 50/60 liter tank. maar nog heb je dan nog genoeg benzine voor een aardige rit.

en over die airbags..het is bevestigd dat niko met zn hoofd tegen het stuur aan klapt bij een harde botsing, en in 1 preview stond geloof ik ook dat dan ook de airbag eruit kan komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als de benzine volgens de onze tijd gaat dan rij je anderhalve dag met een volle tank :duh: dats wel raar he :dans:

Of je jat een auto waar de benzine bijna leeg van is en dat je er dus niks aan hebt :schater:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

ik blijf erbij,das mss leuk alske gwn wa chilled aant rijden zijt maar als de politie achter je aan zit en je valt plat mss iets minder leuk maar het brengt toch wel wat meer realisme maar GTA draait hem eigelijk niet echt rond realisme op zo een dingen zoals een lege tank enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Als er maar geen lange rij staat bij de balie dan peer ik hem gewoon weg!

Wel een leuk idee... _O_

ik zou sowieso nadat ik getankt heb ervandoor gaan :)

Dat zou opzich wel bruut zijn. Je rijdt weg en vervolgens wordt je voor een tijdje vervolgd (omdat het benzinestation je nummerbord heeft doorgegeven aan de politie) Als je gepakt wordt kun je alsnog dokken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven@:Dan wordt je bedrag verdubbelt en moet je doorsparen op de volgende zegeltjes :puh:

Ik zou het leuk vinden als je met een taxi rijd onderweg de taxi gaat tanken.Dan is hij gaan betalen en steel je zijn auto met een volle tank!

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven@:Dan wordt je bedrag verdubbelt en moet je doorsparen op de volgende zegeltjes :puh:

Ik zou het leuk vinden als je met een taxi rijd onderweg de taxi gaat tanken.Dan is hij gaan betalen en steel je zijn auto met een volle tank!

Ik denk dat een taxi pas gaat tanken als ie geen klanten heeft :D

Link to comment
Delen op andere websites

mss kan je ook kofie halen int winkeltje :7

maar tanken... tja ik weet het niet. tis natuurlijk harstikke leuk om te gaan tanken en dan meteen dat zaakje beroven, maar als je wat vaker met een lege tank komt te staan, heb ik et iig al gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...