Jump to content

Windows Vista Express Upgrade

Recommended Posts

Geplaatst:

vistalu9.jpg

Met de Express Upgrade actie van Microsoft kan je als je je pc gekocht hebt tussen 26 oktober 2006 en 15 maart 2007, Voor een klein bedrag of zelfs gratis je PC upgraden naar Windows Vista.

Ik doe hier ook aan mee want ik heb de Packard Bell IXtreme MC 9510 gekocht.

Op de website https://upgradeweb.moduslink.com/Vista kan je de status van je bestelling zien.

De status van mij is:

Product: Windows Vista Home Premium 32-bit DVD

Status: Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Totaal Bedrag dat ik moet betalen is €24,07

Wie heeft er nog meer een bestelling geplaast? Zo ja, wat is de status?

Geplaatst:
vistalu9.jpg

Met de Express Upgrade actie van Microsoft kan je als je je pc gekocht hebt tussen 26 oktober 2006 en 15 maart 2007, Voor een klein bedrag of zelfs gratis je PC upgraden naar Windows Vista.

Ik doe hier ook aan mee want ik heb de Packard Bell IXtreme MC 9510 gekocht.

Op de website https://upgradeweb.moduslink.com/Vista kan je de status van je bestelling zien.

De status van mij is:

Product: Windows Vista Home Premium 32-bit DVD

Status: Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Totaal Bedrag dat ik moet betalen is €24,07

Wie heeft er nog meer een bestelling geplaast? Zo ja, wat is de status?

Hey ,

Ik heb mijn Laptop ook in Oktober gekocht , maar is dit alleen vanaf 26 ?? :(

Geplaatst:
Ik heb mijn Laptop ook in Oktober gekocht , maar is dit alleen vanaf 26 ?? :(

Waarschijnlijk heb je dan bij je pc een kaartje (o.i.d.) gekregen waarop staat dat je de software gratis kunt upgraden. Is dit niet het geval, dan zal het waarschijnlijk niet kunnen... :N

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid.

Windows Vista is eind januari uitgekomen voor de verkoop. Pc's of laptops gekocht na januari kunnen dus Vista voorgeïnstalleerd hebben.

Pc's of laptops die vanaf 26 oktober 2006 zijn gekocht kunnen mogelijk gratis geupgrade worden naar Vista. Dit tegen administratiekosten van ongeveer € 20,-. Die upgrades zijn tot 15 maart verkrijgbaar, daarna ben je gewoon te laat.

Echter, alleen laptops of pc's met Windows XP Media Center kunnen een gratis upgrade krijgen naar Vista Premium. Systemen met XP home zullen gewoon moeten betalen voor een upgrade naar Vista Home Basic, of Vista Home Premium. Prijzen voor een upgrade zijn respectievelijk: € 119,- en € 239,-.

Het zegt dus niets als je een sticker op je pc hebt met "Vista Capable", dat houdt alleen maar in dat het betreffende systeem de juiste specificaties heeft om Vista te draaien.

Nog steeds zijn er systemen verkrijgbaar met XP Media Center, en XP Home. Over ongeveer een maand zal dat nauwelijks nog voorkomen, en zijn bijna alle kant en klare systemen voorgeïnstalleerd met Vista.

Geplaatst:

Vandaag is mijn status veranderd van Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat naar order ontvangen. Geen id wat dat betekent

Geplaatst:
Vandaag is mijn status veranderd van Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat naar order ontvangen. Geen id wat dat betekent

Dat je authenticiteitscertificaat naar je order is ontvangen. Nu zijn ze nog bezig met het valideren van de aankoop datum als ik het goed begrijp.

Anders vraag het aan moduslink.com de eigenaar/beheerder van de site.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...