Jump to content

Srry dat ik het vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Wil iemand mij de link geven of de uitleg voor de v1,v1.1,v2 om te zien welke vesie je hebt???

sRRY dat ik het vraag maar ben pas nieuw zoals je ziet ;):engel::duh::cab:

Geplaatst:
Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Het verschil tussen versie 1 en versie 2, is dat je versie 2 niet kunt modden, waardoor je dus met versie 2 ook geen SA-MP of MTA SA kunt spelen. In versie 2 zijn er wel wat bugs uitgehaald.

Geplaatst: (bewerkt)

Jawel:

Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.

V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm.

V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan.

V2: Je ziet het rechtsonderin staan.

Modden:

V1: Kan, wel bugs.

V1.1: Kan, geen bugs.

V2: Kan niet, geen bugs.

Het verhaal:

Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders(Waaronder onze PatrickW) had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden.

VWO-er

@ hieronder: Dat hoeft niet hoor, als iemand anders nog een vraag heeft, kan hij die hier nog stellen, anders moet hij een nieuw topic maken ;).

>>> Door Dutchy3010: Ik wil je vriendelijk verzoeken om je moderator-commentaren voor je te houden. Dit topic staat in savegame aanvraagforum, en daar sluiten we alles wat afgehandeld is.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...