Jump to content

Life a Beach

Recommended Posts

Geplaatst:

Life's a Beach - Passed!

Ik heb de missie 'Life's a Beach' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s te gebruiken. De savegame is een versie twee exemplaar en is in de bijlage te vinden. In de missie kreeg je respect als beloning en je kunt nu verder met de vervolg missies. Veel succes en mochten die niet lukken, dan hoor ik het wel. :)

Savegame: GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Dan maak ik er wel een info-bericht van, misschien heb je er dan later nog wat aan.

Je start deze missie bij OG Loc. Je moet een radiobusje jatten op een beach-party. Pak een auto en rijdt rustig naar het strand, parkeer je auto op een willekeurige plek. Parkeer hem niet zo dat hij je belemmert aangezien je moet weg rijden met het busje. Vervolgens loop je naar de vrouwelijke DJ, dus door in de rode marker te gaan staan. De DJ zal tegen je beginnen te praten, en jij moet reageren. Doe dit wel positief, dus je moet meerdere keren op 'Y' drukken. Dan als de muziek start krijg je onderin van die pijltjes, net zo als in de missie 'Cesar Vialpando'. Je moet in tegenstelling tot die missie, met je normale pijltjestoetsen werken. Als je niet weet wat de bedoeling is; je moet op het pijltje drukken zodra die in de cirkel komt. Welk pijltje je moet indrukken hangt af welke kant hij op wijst. Als er dus bijvoorbeeld een pijltje langskomt die naar links wijst, moet jij natuurlijk op je linkerpijltje drukken. Je moet minimaal 2500 punten krijgen.

Het dansen zelf is altijd wat lastig, tenminste, volgens sommige mensen. Ik raad je daarom sowieso aan het geluid uit te zetten zodat je je volop kan concentreren. Daarnaast moet je op het juiste moment op het juiste pijltje drukken. Enige oefening hierbij kan nodig zijn, maar is niet noodzakelijk. Druk niet pas op het pijltje als het zich al in de cirkel bevindt, dan ben je namelijk te laat. Druk op het pijltje wanneer hij zich net voor de cirkel begint. Succes, de volgende keer!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Bedankt ! :dans: Ik kan hem niet halen dansen vind ik een beetje iritant. :engel:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...