MASTERMIND Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Welke kleur heeft jouw PSP? Dat is de vraag waar deze poll overgaat. Ik heb gezocht met de zoekfunctie Ik heb zelf een witte. Ik heb dus het Value Pack gekocht. En jullie? Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb, zoals denk ik de meeste, een zwarte. Volgens mij was de witte er toen nog geeneens, dus ik kon niet anders Reageren
weci Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 De mijne heeft ook een zwart kleurtje Reageren
EXIT Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ik heb er geen dus ook geen kleur ps: Zwart is geen kleur Reageren
GTAVC Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 De zwarte ik heb het liefst altijd de orginele kleur Reageren
Cenzy Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb er geen maar ga er binnenkort eentje kopen en dan neem ik zeker het zwart Want Roos is .. Njah .. Lelijk En wit is voor meisjes ( vind ik ) Dus binnenkort heb ik een zwarte PSP ( ik heb nog niet op de poll gestemd want anders komen er moderators zeggen van " Alleen op de poll stemmen waneer je er eentje hebt ) Cenzy Reageren
gybrus Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hallo, Een zwarte PSP at my home.. Ik zit er over na te denken om een paar andere kleurtjes te kopen. glimmend rood of mat zwart ..... Grats,Gybrus Reageren
Mastertuner Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb een zwarte (voor de mensen die hier iets anders onder verstaan , ik bedoel mijn PSP ) Reageren
Indycar series Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb de witte,alleen die ene stick(onder die richtingstoetsen) wordt langzaam maar zeker zwart Reageren
Tunix Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik heb er geen dus ook geen kleurps: Zwart is geen kleur Waarom post je hier dan? Sorry, maar dit vind ik spammen . Ik heb trouwens een witte met een Value Pack. Sommige mensen zeggen dat de witte PSP's geel worden, nou dat is echt niet zo. Reageren
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb de zwarte PSP. Ik wou eerst de witte kopen maar ik heb uiteindelijk dan toch maar de zwarte genomen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Zwart : meest stijlvol (vind ik dan ) Reageren
Lustah Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb de zwarte, maar heb liever een witte. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb gewoon de zwarte versie. Vind ik persoonlijk ook de mooiste van de 3. Wit is wel mooi maar hier zie je sneller beschadegingen op. En roze is echt te lelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.