GTA-Freak2 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb een ZWARTE PSP, omdat ik het Vice city stories pakket heb gekocht. Als ik had mogen kiezen, denk ik dat ik toch nog de zwarte had gepakt, al zou het niet veel schelen met de witte. Denken jullie dat de rose PSP veel wordt gekocht? Ik heb nog niemand gezien met een rose! Mvg GTA-Freak2 Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 IK MOEST zwart pakken! Want in Mediamarkt hadden ze GEEN witte psp met 1GB . Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Zwarte natuurlijk, ik heb die value pack gekocht met die 2 GB kaart. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb het Giga Pack gekocht toen die nog maar net uit was, dus ik heb ook een gewone zwarte PSP®. Reageren
mattiejj Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 een zwarte, maar als ie kaduuk gaat ga ik maar eens vragen voor een witte Reageren
Boris H. Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik heb een zwarte, veel mooier dan een witte. Gratz, Boris H. Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik had eerst een zwarte maar, die heb ik gegeven aan mijn broer. Daarna kocht ik een witte PSP+LOCO ROCO+KAART 32 MB+ oortjes. Grtz. Reageren
Think Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Black edition... Toen was er nog maar één kleurtje, nl. zwart dus... Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik bestelde hem bij mijn pa op zijn werk.Hij was toen nog niet eens uit.Dus ik heb dan een zwarte. EN IK BEN ER TROTS OP Reageren
spoeky Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb ook de zwarte. Ik vond de witte kleur niet zo heel mooi. En de roze kreeg je alleen maar als je een pink pakket nam. Dan kreeg je veel spullen van de artiest pink erbij. Maar omdat ik niet van de artiest pink houd, vond ik het zonde om daar extra voor te gaan betalen! Maar eigenlijk vind ik zwart ook het mooist! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Zwart. Ik was zaterdag naar alle winkels aan het bellen om te vragen of ze een PSP binnen hadden. Maar overal was er een roze! Wie een roze PSP koopt is goed zot! (niet slecht bedoelt he) Ik wil ook alleen een zwarte, wit is lelijk, en roze nog lelijker! Reageren
VforV Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Zwart. Ik had geen andere keuze want ik kocht hem bij de release. Ik had wel al gehoord van de witte versie, maar die was op dat moment enkel in Japan verkrijgbaar, en ik zou zowiezo voor zwart gegaan zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.