noedel Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hey iedereen, Ik dacht een mod te gebruiken die ervoor zorgt dat er rond de doherty garage enkele hekken kwamen te staan e.d. maar nu valt de straat naast de doherty garage weg, ik zie een wazige texture, en de voetgangers en wagens die erin rijden vallen erdoor, ikzelf ook als ik erin loop/rijd. Ik val in een ondeindig groot gat... Hier de link naar de mod, inclusief de ipl die alles regelt Hier een foto van de straat die "wegvalt" Nu is mijn vraag, kan iemand dit verhelpen? Greetzzz Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hey iedereen,Ik dacht een mod te gebruiken die ervoor zorgt dat er rond de doherty garage enkele hekken kwamen te staan e.d. maar nu valt de straat naast de doherty garage weg, ik zie een wazige texture, en de voetgangers en wagens die erin rijden vallen erdoor, ikzelf ook als ik erin loop/rijd. Ik val in een ondeindig groot gat... Hier de link naar de mod, inclusief de ipl die alles regelt Hier een foto van de straat die "wegvalt" Nu is mijn vraag, kan iemand dit verhelpen? Greetzzz Ik weet niet of je andermans mods zomaar op internet mag plaatsen, maar goed ... Je moet waarschijnlijk die mod verwijderen, want het kan zijn dat er een bug in zit. Zoek die mod op een andere site en probeer het nog eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.