Jump to content

Geheime boodschap in liedjes K3?


Boris H.

Recommended Posts

Ik heb de link van DaddyPimp gebruikt en het zelf geprobeert. Spoeky is dan zachtsgezegt.

Ik denk overigens niet dat ze dit hier expres in hebben gestopt, ze willen toch niet dat ze fans/klanten verliezen?

Aan de andere kant is dit liedje net weer een paar keer gedownload. Misschien toch? We zullen het nooit weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    9

  • Mania-92

    5

  • Clowntje_93

    4

  • Mastertuner

    4

hahahaha deze is beetje vergezocht maar wel echt super grappig

'dat is godverdomme leuk' haaahahaahahaa

maarja ik hoor het er wel in. en met elk audio programma (zelf geluidsrecorder) kan je liedjes achteruit spelen. maar het is niet duidelijk te verstaan

edit; wacht ik zal het van mezelf eens even opnemen, dat ik het zeg. momentje. kijk hier over 10 minuten nog eens

download link

http://download.yousendit.com/3CDB08CB5134499C

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Maar ieder weldenkend mens hoort er iets anders in en heeft zn eige mening over dit vaaaaaaaaaaaaaage nummer van die oh zo vage groep K3 :duh:

Het is zowiezo bijna onmogelijk zoiets te doen, hoe wil je precies een (kloppende!) tekst bedenken die omgekeerd massamoord is? :duh:

Daarnaast zal iemand in het team dat mee heeft geholpen (Producer etc), dit echt niet toegelaten hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Maar ieder weldenkend mens hoort er iets anders in en heeft zn eige mening over dit vaaaaaaaaaaaaaage nummer van die oh zo vage groep K3 :duh:

Het is zowiezo bijna onmogelijk zoiets te doen, hoe wil je precies een (kloppende!) tekst bedenken die omgekeerd massamoord is? :duh:

Daarnaast zal iemand in het team dat mee heeft geholpen (Producer etc), dit echt niet toegelaten hebben.

Blijkbaar kan het dus toch! En misschien wist de producer er niets van af?

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik dit verhaal hoorde geloofde ik het niet.

Er was maar een manier om er achter te komen dat programma te downloaden.

Dus ik heb dat programma gedownload het nummer van k3 er in gedaan en die tekst kwam er echt uit. :engel:

Maar ik weet nog steeds niet of ik het moet geloven, want ze nou zelf ''k3''.

Het blijft een raadsel. :clown:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zien jullie niet in dat dit gewoon niet kan, en mocht het al naar massamoord klinken (Ik dacht meer aan bamibal). Dan is dat puur toeval. Je kunt uit dat gekwaak vanalles opmaken.

Dus jij kan mij met 110% zekerheid zeggen dat K3 dat niet heeft bedoel? :sigaar: Maar ach, dit liedje pnwt meer dan de originele liedjes :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zien jullie niet in dat dit gewoon niet kan, en mocht het al naar massamoord klinken (Ik dacht meer aan bamibal). Dan is dat puur toeval. Je kunt uit dat gekwaak vanalles opmaken.

Dus jij kan mij met 110% zekerheid zeggen dat K3 dat niet heeft bedoel? :sigaar: Maar ach, dit liedje pnwt meer dan de originele liedjes :cab:

nou ik denk niet dat die 3 dit hebben verzonne. Daar zijn ze gewoonweg veel te stom voor. De producer daarintegen kan dit tog op zn geweten hebben.

Maar Koen heeft wel gelijk, k3 - Godverdomme leuk, Massamoord klinkt beter dan het orgineel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak is het gewoon toeval, vooral omdat er ruis tussendoor zit en de muziek niet meer klopt.. Dus bijv. niet dat Massamoord omgekeerd een woord is in het liedje, dan zouden ze droomassam zingen.. Snap je het nog? :puh:

Nee, want Droomassam is geen woord :cab: Maargoed, ik geloof dat een of andere debiel dat er wel in heeft gestopt. Oh producer, waar zijt gij?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt raar, vraag maar niks aan K3, die zijn denk ik zo helemaal niet ingesteld, maar het zal wel een producer zijn die even leuk dacht te zijn met zijn liedjes, even wat tekst erin douwen dat je niet zo snel merkt en je komt er lekker niet achter; ik wil weten wie dit heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...