Jump to content

Geheime boodschap in liedjes K3?


Boris H.

Recommended Posts

Ik denk inderdaad hetzelfde als TG.

Het lijkt inderdaad dat we Grote Massamoord horen. Maar je hoort massamoor.

Hou er wel rekening mee dat er vlaams gezongen is, en vlaams nu eenmaal een ander dialect heeft als nederlands.

Tog blijft het freaky, want de andere woorden (god against a life, godverdomme leuk) klinken wel echter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    9

  • Mania-92

    5

  • Clowntje_93

    4

  • Mastertuner

    4

Heel wierd.

maar ik heb ook de volgende geruchten gehoordt:

Als je wat nummers van The Game op het album: The Doctor's Advocate achterstevoren draait.

Dat je dan zinnen krijgt als: I'm Sorry Doc, Still Dre And Aftermath, Still With G-Unit, I'm Back With 50

zou iemand dat willen controleren

Link to comment
Delen op andere websites

deze sh*t is echt erg :o maar ook echt freaky en cool :puh: en ik had ook is een liedje gedownload en als ik dat omdraaide hoorde je allemaal duivelse zinnen ik meen het dat was echt mega erg..! dingen over god en jezus en zo en ook over het vermoorden van mensen :O was nog erger dan dit en je hoorde het echt heeel heel duidenlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nep man, alleen dat hij van te voren zegt dat het niet nep is, is al genoeg bewijs. Ze doen net alsof je dat hoort door het terug te spoelen.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Tja je kunt het nep vinden. maar het is door meerdere van ons uitgeprobeert en je hoort de tekst wel degenlijk.

Probeer het zelf maar zou ik zeggen!

Dat heb ik gedaan, sterker nog, ik heb er ook even een frenquentie-bekijker naast gehouden. En als ik het dan nog een keer luister, dan blijken de stukje 'massamoord' EXACT de zelfde hoogte te hebben. Terwijl als jij en ik gewoon massamoord zeggen dat niet op dezelfde hoogste steeds is.

En trouwens als je op Google zoekt, zijn er nog meer mensen die met redelijke argumenten komen dat het nep is.

En ik snap niet hoe ze aan het woord, grote massamoord, komen. Want in het stukje: "Oma's aan de top", komt niet eens een klank voor die grote, zou kunnen verbergen, het stukje massa kan ik nog wel thuisbrengen in een verdraaing van oma'ssa, maar dan zit ik weer met het woordje moord, aan de top - moord, het lijkt niet eens op elkaar.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

En ik snap niet hoe ze aan het woord, grote massamoord, komen. Want in het stukje: "Oma's aan de top", komt niet eens een klank voor die grote, zou kunnen verbergen, het stukje massa kan ik nog wel thuisbrengen in een verdraaing van oma'ssa, maar dan zit ik weer met het woordje moord, aan de top - moord, het lijkt niet eens op elkaar.
Dat komt omdat je het niet goed omdraait. Oma's aan de top levert op het eerste gezicht inderdaad niet grote massamoord op, maar bij pote naasamo begint het er al meer op te lijken. Pote wordt door sommige mensen verstaan als grote en naasamo moet dan massamoord zijn.

Maar goed, ondanks dat vind ik het vreselijk vergezocht. Ik had ooit al eens een filmpje op internet gezien van dit nummer dat achterstevoren werd afgespeeld. Eerst zonder ondertiteling en toen kon ik er werkelijk niets van maken. Maar met ondertiteling erbij gaan je hersenen toch zodanig werken dat je daadwerkelijk hoort wat je ziet. Men had net zo goed een onschuldige tekst ervan kunnen maken en dan hadden we dat gehoord. Conclusie: Ik vind het maar onzin...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook geluisterd en me eens geconsentreert op de woorden, maar dan hoor je meer grotens massas moo

Maar doordat wij als mensen zo'n zin niet kennen, beginnen we vanzelf er een verstaanbaar iets van te maken

Grotens massas moo, maak daar maar een mensen zin van dat je wel verstaat en het meest voorliggende daarvoor is Grote Massa Moord

We denken dat we dat horen, maar eigenlijk is het grotens massas moo

Is bij een mens ook

Zeg maar eens ik ga vetr appe

Wat maken mensen ervan: Ik ga even trappen

Dat is ook natuurlijk logisch, woord zoals vetr en appe en moo en grotens gebruiken we niet echt, en dan maak je er vanzelf woorden van (dit doen je hersenen) die wel verstaanbaar worden.

van moord word de rd zelfs niet uitgesprokken als je echt echt echt gaat concentreren, wat ook voor mij even moeilijk was hoor, want je hersens laten je precies automatisch moord horen ipv moo

En zo is dat bij nog vele liedjes zoals andere al eens gemeld hadden :)

Is dus onzin dit, komt door onze hersenen nu eenmaal..

Het kan toch ook dat Geert Hulst(ofzo) daar juist rekening mee gemaakt heeft? :clown:

Maar ja ik geloof het niet.

BTW zoek eens naar "nirvana backwards" op Youtube je zult zien dat dat ook wel vage teksten zijn.

Heel wierd.

maar ik heb ook de volgende geruchten gehoordt:

Als je wat nummers van The Game op het album: The Doctor's Advocate achterstevoren draait.

Dat je dan zinnen krijgt als: I'm Sorry Doc, Still Dre And Aftermath, Still With G-Unit, I'm Back With 50

zou iemand dat willen controleren

Ik heb die CD en ook geript naar mijn computer. Hoe moet ik dat doen? En welke nummers zijn het?

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit al eens een filmpje op internet gezien van dit nummer dat achterstevoren werd afgespeeld. Eerst zonder ondertiteling en toen kon ik er werkelijk niets van maken. Maar met ondertiteling erbij gaan je hersenen toch zodanig werken dat je daadwerkelijk hoort wat je ziet.

Ik kan K3 zonder ondertiteling niet eens verstaan wanneer ze het normaal afspelen. :clown:

Zonder gekheid: Toen ik klein was speelde ik wel 'ns met een bandrecorder. Dat was er een waarmee je geluid kon opnemen op casettebandjes, en weer kon afspelen op allerlei snelheden, inclusief achterstevoren. Grote lol natuurlijk als bleek dat je achterstevoren allemaal dingen kon horen die je helemaal niet gezegd had. Met andere woorden: Het is niet zo moeilijk om geluiden om te draaien en er willekeurige teksten in te horen. Je hersenen zijn ingesteld op het herkennen van patronen, en proberen continu onbegrijpbare informatie om te zetten naar iets wat ze wel thuis kunnen brengen. Zo komt het ook dat mensen vormen zien in wolken, of gezichtjes in gele bolletjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel wierd.

maar ik heb ook de volgende geruchten gehoordt:

Als je wat nummers van The Game op het album: The Doctor's Advocate achterstevoren draait.

Dat je dan zinnen krijgt als: I'm Sorry Doc, Still Dre And Aftermath, Still With G-Unit, I'm Back With 50

zou iemand dat willen controleren

Ik heb die CD en ook geript naar mijn computer. Hoe moet ik dat doen? En welke nummers zijn het?

met een programma wat audicity heet ofso.

dat staat in eerde posts volgens mij wel.

en de nummers weet ik niet.

maar probeer in iedergeval de verdagste:

The Doctors Advocate

California Vacation

One Blood (en als je die op je pc hebt ook de One Blood Remix van 11 minuten.)

Why You Hate The Game

Remedy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad hetzelfde als TG.

Het lijkt inderdaad dat we Grote Massamoord horen. Maar je hoort massamoor.

Hou er wel rekening mee dat er vlaams gezongen is, en vlaams nu eenmaal een ander dialect heeft als nederlands.

Tog blijft het freaky, want de andere woorden (god against a life, godverdomme leuk) klinken wel echter.

moa ja moat.ik peize da dadde nu gen geheime boadschappe é.

Das vlaams.Want ik ben van vlaanderen :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ The Guardian :

Ik denk dat het mischien de bedoeling was dat ze de ' rd ' er niet bij zette. Want als je dan de tekst achterstevoren leest dan staat er massamoord. Dat zou ziek zijn ! Maar het is een geheime boodschap. Daar is de tekst ook altijd mysterieus. Zoals in Metal , Daar schrijven ook groepen teksten achterstevoren om een duivelse zinnen te krijgen zoals bv. Marilyn Manson of Led Zeppelin.

Zo'n mensen bestaan en ik denk wel dat de schrijver van die liedjes ook zo denkt.

Jensbrinkman en Batlle1970 hebben ook andere teksten achterstevoren van K3 gehoord en daar krijgen we ook rare bestaande zinnen. Dit is geen toeval hoor!

Groeten,

Aeroplane

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even dit hele topic doorgelezen, en veel mensen denken dat dit misschien wel expres gedaan zou kunnen zijn. Ik kan jullie vertellen dat dit grote bullshit is. Die nummers worden geschreven door Alain Vande Putte, Peter Gillis en Miguel Wiels, en deze krijgen allemaal betaald door studio 100 voor hun zoetsappige liedjes. Voor studio 100 is het geen hobby om zoveel mogelijk geld uit te geven. Om een nummer te schrijven dat vooruit gespeeld ergens op slaat en precies in hun genre past, maar achteruit ook zulke duidelijke zinnen heeft, kost heel veel tijd. En tijd is geld. De enigste optie die dan overblijft is dat ze het expres gedaan zouden kunnen hebben om zo publiciteit te krijgen, want negatieve publiciteit is ook publiciteit. Maar het gaat hier wel om K3, en deze teksten zouden hun imago niet goed doen (vooral bij de ouders). Oftewel, puur toeval. Ik hoor die teksten er overigens wel heel erg goed in, vooral het woord ''godverdomme'' is superduidelijk :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

We weten niet of dit de bedoeling is van K3, maar we kunnen wel weten dat de duivel achter dit soort dingen zit:

Denk bijvoorbeeld aan het intro van Pokémon, daar hoor je ook nare dingen, Pokémon gebruikt ook verhalen van uit de Bijbel voor hun filmpjes, Belachelijk!

Voor andere hier nog een site:

http://www.reversespeech.com/music_reversals.htm

Pokémon Liefhebbers:

http://www.wootang.net/backmask/music/Poke...20Rap%20FOR.mp3

http://www.youtube.com/watch?v=6VhfsJoV4dk...ted&search=

Edit:

Britney, Pokémon, AD/DC,Beatles,Rolling Stones, Queen.... etc

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...