Jump to content

Geheime boodschap in liedjes K3?


Boris H.

Recommended Posts

Ik vind het allemaal maar ongelofelijke onzin en erg ver gezocht. Ik heb ook naar het nummer van K3geluisterd met ondertiteling denk je dat je het ook echt zo hoort naar als je van niets weet en je doet er geen ondertiteling onder hoor je echt heel iets anders, en lijkt het totaal niet op die vreselijke woorden. Ik heb voor de grap het nummer: Ali B ft Gio - Dit gaat fout achterstevoren afgespeeld het lijkt op Arabische bulshit, misschien horen jullie wel rare dingen...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    9

  • Mania-92

    5

  • Clowntje_93

    4

  • Mastertuner

    4

Ik vind het allemaal maar ongelofelijke onzin en erg ver gezocht. Ik heb ook naar het nummer van K3geluisterd met ondertiteling denk je dat je het ook echt zo hoort naar als je van niets weet en je doet er geen ondertiteling onder hoor je echt heel iets anders, en lijkt het totaal niet op die vreselijke woorden. Ik heb voor de grap het nummer: Ali B ft Gio - Dit gaat fout achterstevoren afgespeeld het lijkt op Arabische bulshit, misschien horen jullie wel rare dingen...?

We horen dezelfde dingen als jij Global. Alleen ligt het er natuurlijk aan wat je wilt horen. Meer info daarover hebben TheGuardian en Lantyz hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

ow dit is stom :duh:

-ofwel is het een internetgrap

-ofwel zijn de teksten gemaakt zonder er over na te denken :bonk:

-ofwel moeten we zoals iedereen al zei die liedjes van studio 100 maar eens nakijken

ik kan moeilijk geloven dat K3 scheldwoorden gebruikt om hun liederen te maken :bonk::bonk:

wie schrijft eigenlijk de teksten bij studio 100 ???? :?

misschien moeten we de nummers die die persoon geschreven heeft eens bekijken

Bewerkt: door woozie300
Link to comment
Delen op andere websites

Dit fenomeen werd tijdens de jaren '80 en '70 al wel eens gebruikt voor de lol, gewoon voor de grap dus. Als je meer informatie wil over dit fenomeen moet je maar even googlen op "Backmask", de officiële benaming. Er zitten onder andere backmasks in liedjes van Ozzy Osbourne (heel duidelijk, dit moet er wel expres in gedaan zijn), Prince en volgens sommigen dus zelfs in liedjes van K3. Ik geef 't doe - ik hoor het ook, maar je hoort gewoon wat je horen wil in dit soort gevallen.

Of ze het expres gedaan hebben of niet, we zullen het nooit zeker weten.. Sommigen dachten dat de band "Led Zeppelin" satanistische boodschappen in hun liedje (Stairway to heaven) hadden gestopt, hierdoor zijn ze heel lang als satanisten bestempeld. Dit liedje kun je o.a. op youtube beluisteren.

Ik denk persoonlijk dat veel artiesten het er expres instoppen, gewoon voor de lol dus, maar in het geval van K3 denk ik dat het gewoon pure toeval is hoor, ook omdat de text niet duidelijk (lees: helder) is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je een liedje achterstevoren doen moet je met alle liedjes doen dan zou alle liedjes grof zijn.

En waarom ZOU je dat doen??

Wat moeten die fans van K3 wel denken ff de liedjes van K3 grof maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mania92, hoe heb je het achterstevoren afgespeeld, en met welk programma?

Dat kan heel gemakkelijk met het programma 'Audacity'. Open het nummer en selecteer de hele inhoud (Ctrl + A) en ga naar 'effect > omkeren'. nu kun je het omgekeerd afspelen :).

het lukt niet.

Als ik tijdens het nummer op effect druk kan ik wel iets kiezen maar niet op klikken :bonk:

heeft er iemand een prent om het uit te leggen.

sorry dat ik misschien vervelend overkom

Link to comment
Delen op andere websites

*EDIT:

Studio 100 weet het zelf wel denk ik, want het is op het nieuws enal geweest.

Btw hier een download link, hoef je hem niet zelf af te spelen:

http://www.hetkanwel.net/wp-content/uploads/2006/01/k3.mp3

Songtekst voor de K3 fans onder ons: :D

Grote massamoord.

Grote massamoord.

We just against a life

Godverdomme leuk.

Grote massamoord.

God die laat je zitten.

Grote massamoord.

Grote massamoord.

We just against a life

Godverdomme leuk.

Grote massamoord.

God die laat je zitten.

Grote massamoord.

ik beluisterde de link en ik hoor

grote massamoo

goverdo leg

en

god la zit

ik vind het raar

Link to comment
Delen op andere websites

Kill, dit is aight :puh:. Vet hoe ze dit hebben uitgevonden. Ik denk dat het niet expres gedaan is alhoewel het wel veel op lijkt. Lantyz zeg wel dat mensen deze dingen enzo willen horen want de text staat eronder, maar toch heeft iemand het gehoord zonder dat er iets onder stond want iemand heeft het uitgevonden :puh:. Ik vind dit soort dingen wel vergezocht dus ik denk niet dat het echt is.

Spreek maar is in je microfoon : Omas aan de top.

En dan keer je het om.

Dan krijg je dat ook niet :ch:

Nou, er komt wel iets dergelijks uit...

Link to comment
Delen op andere websites

*Klein bumpje...*

Ik heb dit van Wikipedia:

In 2002 is bekend geworden dat er bij achteruit afspelen van het liedje "Oma's Aan De Top" een tekst te horen is waarin sprake zou zijn van 'grote massamoord'. Maar met name de "g" en "r" ontbreken in de tekst "Oma's aan de top" dus als je deze achterstevoren afspeelt kun je onmogelijk "grote massamoord" horen. K3 heeft laten weten dat dit op volkomen toeval berust, en hun populariteit heeft er niet erg onder geleden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...