.Djanick Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 mja van k3 denk ik niet dat ze dit wouden doen.. er zijn wel bands die het wel EXPRES hebben gedaan.. zoals bijv al werd gezegd the beatles.. the eagles - hotel californation hoor je ook satanistiche teksten en zo bij veel meer *stairway to heaven ook een voorbeeld* Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Tja, Maar ieder weldenkend mens hoort er iets anders in en heeft zn eige mening over dit vaaaaaaaaaaaaaage nummer van die oh zo vage groep K3 Het is zowiezo bijna onmogelijk zoiets te doen, hoe wil je precies een (kloppende!) tekst bedenken die omgekeerd massamoord is? Kloppende tekst? Je gaat toch niet staan zingen: "Oma's aan de top"? Reageren
spoeky Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Het klinkt inderdaad veel als Grote massa moord. Maar volgens mij is dit gewoon toeval. Zijn er nog meer liedjes van k3 die een geheime boodschap hebben? Reageren
Aeroplane Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Zou ik nog even Offtopic mogen gaan ? Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? Mischien even Ontopic: Bij nader inzien lijkt me dit toch allemaal toeval ook al heb ik hiervoor gezegt dat ze die teksten er expres hadden ingedaan Bewerkt: 24 maart 2007 door Aeroplane Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 In Jingle Bells schijnen ook verborgen teksten te zitten. Welk liedje is de volgende? Who knows? Wel erg toevallig dat al die liedjes nu opeens verborgen teksten bevatten. Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) WTF Ik vind het 3/4 stukje wel iets anders klinken. Wat zou de boodschap zijn? xD *whaaaaah*[/font] Bewerkt: 14 augustus 2007 door ikt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis . Leer het liedje uit je kop, zing het volledig in Windows Geluidsrecorder(zit op elke PC met windows) en klik bij 'Effecten' op "Achteruit spelen" et voila! Bewerkt: 14 augustus 2007 door Clowntje_93 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Dat is echt goed gestoord. Maar er zijn zo veel liedjes waar je iets vreemds hoort als je het achteruit speelt. Bewerkt: 14 augustus 2007 door PIERRO P Reageren
David22 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Het is inderdaad vreemd, ik heb (als de zoveelste) het geprobeerd, en het is echt zo Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis . Leer het liedje uit je kop, zing het volledig in Windows Geluidsrecorder(zit op elke PC met windows) en klik bij 'Effecten' op "Achteruit spelen" et voila! je hebt veel makkelijkere maniertjes voor... Download een simpel mp3 edit bestandje ofzow... gaat 10x zo makkelijk dan elk liedje uit je kop leren... of je zet je boxe zo hard tijdens het afspelen, dat waarneej je het opneemt met je mic je het ook hoort... Reageren
Bright Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Zou ik nog even Offtopic mogen gaan ?Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? Mischien even Ontopic: Bij nader inzien lijkt me dit toch allemaal toeval ook al heb ik hiervoor gezegt dat ze die teksten er expres hadden ingedaan of typ bij youtube stairway to heaven reverse in... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.