Jump to content

Geheime boodschap in liedjes K3?


Boris H.

Recommended Posts

mja van k3 denk ik niet dat ze dit wouden doen.. er zijn wel bands die het wel EXPRES hebben gedaan.. zoals bijv al werd gezegd the beatles.. the eagles - hotel californation hoor je ook satanistiche teksten en zo bij veel meer *stairway to heaven ook een voorbeeld*

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    9

  • Mania-92

    5

  • Clowntje_93

    4

  • Mastertuner

    4

Tja, Maar ieder weldenkend mens hoort er iets anders in en heeft zn eige mening over dit vaaaaaaaaaaaaaage nummer van die oh zo vage groep K3 :duh:

Het is zowiezo bijna onmogelijk zoiets te doen, hoe wil je precies een (kloppende!) tekst bedenken die omgekeerd massamoord is? :duh:

Kloppende tekst? Je gaat toch niet staan zingen: "Oma's aan de top"? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik nog even Offtopic mogen gaan ?

Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? :)

Mischien even Ontopic: Bij nader inzien lijkt me dit toch allemaal toeval ook al heb ik hiervoor gezegt dat ze die teksten er expres hadden ingedaan :sst:

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? :)

Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? :)

Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis :puh:.

Leer het liedje uit je kop, zing het volledig in Windows Geluidsrecorder(zit op elke PC met windows) en klik bij 'Effecten' op "Achteruit spelen" et voila!

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? :)

Daar is speciale software en/of apparatuur voor nodig. Het achteruit spelen van een bandje of cd is niet mogelijk op je eigen stereo thuis :puh:.

Leer het liedje uit je kop, zing het volledig in Windows Geluidsrecorder(zit op elke PC met windows) en klik bij 'Effecten' op "Achteruit spelen" et voila!

je hebt veel makkelijkere maniertjes voor...

Download een simpel mp3 edit bestandje ofzow...

gaat 10x zo makkelijk dan elk liedje uit je kop leren... of je zet je boxe zo hard tijdens het afspelen, dat waarneej je het opneemt met je mic je het ook hoort...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik nog even Offtopic mogen gaan ?

Ik geloof best dat Starway To heaven achterstevoren duivelse teksten bevatten , maar hoe kan je hem nu weer achterste voren luisteren ? :)

Mischien even Ontopic: Bij nader inzien lijkt me dit toch allemaal toeval ook al heb ik hiervoor gezegt dat ze die teksten er expres hadden ingedaan :sst:

of typ bij youtube stairway to heaven reverse in...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...