Jump to content

mijn plaatje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wel goed gedaan maar probeer de verschillende frames wat sneller achter elkaar te laten afspelen waardoor het er niet zo, tja kweeni hoe je dat zegt maar nu zie je echt vercchillende plaatjes en het moet meer een fimpje lijken denk ik...

voor de rest goed werk ;)

EDIT : Dat was vooral bij het weggaan van het laatste plaatje zag ik ( die was erg langzaam )

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Het is niet mijn genre ,maar toch.

Rates: opzich is het goed gedaan ,de auto komt er dan komt er een te voorschijn de lettertype verdwijnt eens af en toe dat vind ik heel goed maar jah meer heb ik daar niet over te zeggen .

6/10

Greetings Syfes

Geplaatst:

Ik vind hem niet zo mooi sorry. Je idee is erg orgineel Maar ik vind hem nog wel wat vrij simpel. Pas als die tweede auto erin komt heb ik het er een beetje mee gehad. Hij vloekt te erg door die eerste auto. Je tekst daarin tegen is dan weer wel erg mooi. Lekker duidelijk- Mooi font- en een soort mooie gloed erom heen. Mijn tip is dat je er altijd ook nog veel meer mee kan. Gebruik meer effecten. En laat je tekst pas zien als alle 2 de auto's weer even uit beeld is. Anders oogt het bij mij te rommelig. Me laatste hint is laat die tweede auto of weg. Of geef hem een ander plekje

^Dit is mijn mening en is niet aanvallend bedoelt .De echte bedoeling erachter is je helpen^

Wil jij je cijfer niet weten? Kijk dan niet door deze zwarte balk

4.5 Sorry. Ik vind hem te simpel. En net te vloeken voor een goed cijfer. Maar

ik wens je wel succes bij een nieuwe[/font]

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind hem wel mooi

TIP: als die mercedes in beeld is doe dan die ford gt op de 8ergrond weg

dan vind ik hem pas egt mooi

het cijver is een 6/10

Bewerkt: door michelIII

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...