ArticLight Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede game met actie en wat meer vrijheid (net zoals in GTA). Ik dacht aan Just Claude Cause, maar ik weet niet of er nog andere toppers zijn. Dus even voor de duidelijkheid: Een TPS Een game met meer 'vrijheid' Veel actie Niet al te slechte graphics Als je nog ideeën hebt, meld ze dan. Bewerkt: 27 februari 2007 door ArticLight Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik persoonlijk vind BLACK een geweldige game. Zeer goede graphics, echt een aanrader. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede game met actie en wat meer vrijheid (net zoals in GTA). Ik dacht aan Just Claude, maar ik weet niet of er nog andere toppers zijn. Dus even voor de duidelijkheid: Een TPS Een game met meer 'vrijheid' Veel actie Niet al te slechte graphics Als je nog ideeën hebt, meld ze dan. Het heet just cause. Maar voor wat voor platform zoek je de game? PC? Reageren
Jowx Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Maar voor wat voor platform zoek je de game? PC? De topictitel beantwoord je vraag: Ik zoek een goede game voor de PS2 Just Cause is wel oké, hier kan je een recensie over het spel lezen. (Hij is voor de Xbox 360, maar de PS2 versie is precies hetzelfde.) [Edit] Edit: Nu ben ik weer te laat Ik had je niet zien posten Jowx... Haha, geen probleem.. Bewerkt: 27 februari 2007 door Jowx Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede game met actie en wat meer vrijheid (net zoals in GTA). Ik dacht aan Just Claude, maar ik weet niet of er nog andere toppers zijn. Dus even voor de duidelijkheid: Een TPS Een game met meer 'vrijheid' Veel actie Niet al te slechte graphics Als je nog ideeën hebt, meld ze dan. Het heet just cause. Maar voor wat voor platform zoek je de game? PC? Whoops! :$ Ik zal het even fiksen. Maar ik zoek een game voor de PS2, dat stond ook al in de topic titel. Edit: Nu ben ik weer te laat Ik had je niet zien posten Jowx... Bewerkt: 27 februari 2007 door ArticLight Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Aanrader : Need for speed carbon: geeft je veel vrijheid kan je flik rijden echt te gek . éen van de beste graphics , en er zit veel actie ,heeft een geweldig verhaal . Greetings Syfes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik kan je Battlefield Modern Combat aan raden, en of Splinter Cell. Reageren
BigM Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik kan je Battlefield Modern Combat aan raden, en of Splinter Cell. Modern combat heb ik hem al aangeraden een tijd geleden. Maar daar is hij nu ook al op uitgekeken Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Er zit niet zoveel geweld in, maar toch een erg leuk spel: Canis Canem Edit, Oftewel Bully. Een erg leuk spel op een soort kost-school Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.