-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ik had een vraag. Waar kan je die Treinmissie's doen en wat moet je doen? Moet je als conducteur werken ofzo? :huh: - ik weet dat hier al eens een topic over was, maar ik kon hem niet meer vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Gewoon in de voorste wagon stappen, en dan op R3 drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je moet R3 drukken, dan krijg je ''Freight-missie'' volgens mij, en moet je ladingen naar andere station's transporteren.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 tot en met level 2 best funny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 maar wat voor soort missie moet je oop de trein doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 In een bepaalde tijd zo snel mogelijk naar een ander station rijden en dan stoppen met de voorste wagen in het rode cirkeltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Maar dat kan dus in elke trein? Ik dacht dat ik op een station in rood cirkeltje moest gaan staan ofzo. niet dus... Bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 rij altyd ongeveer 46 en rem af by 500 meter van te voren naar 20 en dan ver der af en toe remmen die freight missies waren zo easey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je hoeft helemaal niet zo hard te rijden je haalt het vrij makkelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 moet je ook een trein overvallen ofzoiets ??/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Nee. Je meot gewoon voor de 3409 te keer de cabine in gaan .. de voorste jah :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je hoeft helemaal niet zo hard te rijden je haalt het vrij makkelijk! By lange stukken is net 45/46 gaan toch lekker haal je het helemaal makkelijk want by 47 gaat ie trillen en by 55+ onstporen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ik heb gehoord dat je er snel mee verdient, zo'n 50000 $ met level 2... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 dat remmen ging bij mij de eerste keer helemaal fout ik ging wel een paar kilometer verder dan het station ik remde dus veeeeel te laat <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 hoe kan je een trein laten ontsporen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.