Carl Johnson550 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Versie: 2 Cheats/mods/trainers enzo: Nee Overig: Aub alleen de missie doen en voor de rest geen kogels schieten of busted/wasted raken, of geld uitgeven etc. Bedankt! P.S. Je moet er wel ff zelf heen gaan want ik sta nu in Las Venturas P.P.S. Als je zin en tijd heb de laatste missie van de Flying school is niet goud, die zou ik ook nog wel graag goud willen :$ GTASAsf1.b
BaasB Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Versie: 2Cheats/mods/trainers enzo: Nee Overig: Aub alleen de missie doen en voor de rest geen kogels schieten of busted/wasted raken, of geld uitgeven etc. Bedankt! P.S. Je moet er wel ff zelf heen gaan want ik sta nu in Las Venturas P.P.S. Als je zin en tijd heb de laatste missie van de Flying school is niet goud, die zou ik ook nog wel graag goud willen :$ Vooruit. De vliegschool op goud is niet verplicht, toch? EDIT: Nee, hoeft niet , maar zou ik wel waarderen En daar doe je het toch uiteindelijk voor, voor de waardering die je krijgt voor je werk. Ik zal mijn best doet, ik zal proberen zo veel mogelijk op goud te krijgen. EDIT 2: Ik heb de missie Supply Lines voor je gehaald. Beloning: $5000,- Ook heb ik het vliegonderdeel Parachut e onto Target voor je op goud gehaald. Ik had niet goed gelezen, ik dacht dat ik heel veel onderdelen nog op goud moest halen, maar het was dus maar één onderdeel. Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd (behalve de kogels die je in in het vliegtuigje oneindig had tijdens de missie Supply Lines), ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Overige: - Als beloning dat je alle onderdelen op goud hebt uitgespeeld, spawnt er voortaan een Hunter op je vliegveld. - Ik was zo dom, om na het uitgespeeld te hebben van de missie Supply Lines, nog een keer in de marker van Zero te lopen. Toen begon ik de volgende missie van Zero, namelijk de missie New Model Army. Dat was nogal een stomme actie. Die missie ging op tijd, dus ik wachtte maar gewoon tot de tijd op was, zodat de missie gefaald was. Ik heb dus één keer een missie gefaald op jouw savegame. Ik hoop dat je dat niet erg vindt. Het heeft geen gevolgen voor de rest van spel, dat in ieder geval niet. - Sorry dat ik de savegame pas zo laat afheb. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 27 februari 2007 door BaasB
Carl Johnson550 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Nee, hoeft niet , maar zou ik wel waarderen En Bedankt!
Carl Johnson550 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Bedankt! en van die failed missie maakt niet uit:) en ook bedankt voor de flying school.
Recommended Posts