museeuw56 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik zou graag San Andreas kopen voor PC.Ik heb mijn computer laten testen www.systemrequirementslab.com analyse: http://www.systemrequirementslab.com/bonus...t/analysis.tmpl mijn computer overschrijdt ruim de minimum specs maar is dit wel vertrouwbaar? Mijn spec: AMD Turion 64 Mobile Technology MK-36 2.00 GHz Performance Rated at 2.49 GHz 446.1 MB RAM Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600) ATI Radeon Xpress 1100 (ATI Radeon Xpress Series (0x5975)) 64 MB Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ja alles doet aan eisen hoor je kan gerust spelen Succes ! Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Minimale systeemeisen * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen * Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) * Geheugen: 384(of meer) MB * DVD-speler: 16x DVD-ROM * Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Je Laptop is nèt goed voor GTA, je zult alleen op een lage kwaliteit moeten spelen. En als je je testresultaten wilt laten zien, dan kun je beter een printscreentje maken, omdat dit de analyse is van mijn PC op dit moment Bewerkt: 27 februari 2007 door ikt Reageren
EXIT Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ik denk dat het wel moet gaan. ik speel zelf ook op men laptop >>> Door Bling: Het antwoord is al twee keer gegeven. Daarom denk ik dat jouw post niet bepaald een nuttige toevoeging is, aangezien je geen nieuwe informatie geeft. <<< Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Al denk ik (ik weet niet of je dit hebt) dat het verstandig is om een usb muis aan te koppelen ipv die muispad. Ik heb 1 keer SA op een laptop gespeeld bij een vriend van mij, maar ben er snel mee gekapt, het speelde niet echt lekker, zonder gewone muis. Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik ben net op vakantie geweest en de vriend van mijn zus had ook zijn laptop bij, met GTA: SA . En hij had ook een muis gekocht(wel zown kleine die je makkelijk mee kan nemen). Of je kan natuurlijk ook een game pad kopen, dat is een soort controller voor op de pc. Reageren
EXIT Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Gamepad: zie links naast mijn laptop (voor ps2 en PC)(27€) @hier boven: max grote sig: 500x150 Bewerkt: 27 februari 2007 door EXIT Reageren
Die-hard Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Maar de kans is wel groot dat je met (al dan niet heel) kleine schokjes zal spelen vermoed ik. Kan ook zijn van niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.